Креативно-культурні проєкти брендингу сучасної України

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2022.266081

Анотація

Мета статті – проаналізувати сучасні культурно-креативні проєкти брендингу України. Методологія дослідження ґрунтується на загальнонаукових методах дослідження (аналізу, синтезу, узагальнення тощо) та принципах пізнання (достовірності, неупередженості й ін.). Аналітичний підхід використано для виявлення динаміки змін у позиціонуванні брендів України, порівняльний і аксіологічний – для зіставлення основних змістів їхніх ціннісних наративів. Наукова новизна. Проаналізовано представлені нашою країною з метою формування її позитивного іміджу креативні бренд-проєкти: «Ukraine NOW» (2018), «Ukraine: Innovating For the Future» (2021), «Вravery tо be Ukraine» (2022), «Ukraine Now and Forever» (2022). Висновки. Бренди «Ukraine NOW» (2018) та «Ukraine: Innovating For the Future» (2021), на жаль, не мали чіткої стратегії позиціонування України як потужного культурного центру: із власними іменами, сучасністю і культурними здобутками. Останні бренди (2022) «Вravery tо be Ukraine» та «Ukraine Now and Forever» значно змінили своє спрямування і тематику. Вони креативно-культурні, такі, що мають унікальну не економічно-інвестиційну, а насамперед культурну цінність, яка ґрунтується на характерних ідентично-ментальних особливостях нашого народу, що власне і є платформою для розвитку країни та її позиціонування у світі. Останні бренди України здатні істотно переформатувати пріоритети в сприйнятті України у світовому просторі: змістити акценти, змінити стереотипні та ціннісні установки, привернути увагу до нашої держави як потужного культурного центру у світі.

Ключові слова: бренд, брендинг, креативно-культурні проєкти, цінності, Україна.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-31

Номер

Розділ

Культурологія