ЛІНГВОДИДАКТИЧНА КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНА CТРАТЕГІЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЯК СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • Олеся Любашенко Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0002-8167-0940
  • Олена Сухенко Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.01

Ключові слова:

контрольно-оцінювальна стратегія (assessment and evaluation strategy), процес спілкування, навчання мови

Анотація

У статті запропоновано розглянути поточний контроль і оцінювання навчання мови з позицій стратегічного підходу. Результатом дослідження є обґрунтування та результати апробації навчання англійської мови як спілку­вання та впровадження контрольно-оцінювальної стратегії в поточному навчанні учнів середньої школи.

 


https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.01

Біографії авторів

Олеся Любашенко, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Любашенко Олеся Вадимівна,

доктор педагогічних наук, професор,

кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології

Олена Сухенко, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Сухенко Олена Антонівна,

аспірант,

кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології

Посилання

Alderson, Charles J., and Jayanti Banerjee. “Language testing and assessment. State of the art review, Part One.” Language teaching 34(4) (2001): 213-236. Web. 23 Nov. 2016.

Bachman, Lyle F. Fundamental considerations in language testing. Oxford: Oxford University Press, 1990. Print.

Black, Paul, and Dylan Wiliam. “Assessment and Classroom Learning”. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice 5(1) (1998): 7–74. Print.

Blyznyuk, Serhiy. Rol’ otsinky u vdoskonalenni znan’, umin’ i navychok uchniv (The role of mark in improving the knowledge and skills of students). Kyiv: Znannya, 1983. Print.

Brookhart, Susan M. How to Give Effective Feedback to Your Students. ASCD: Alexandria, VA, 2008. Print.

Bygate, Martin, and Merrill Swain, and Peter Skehan. Researching Pedagogic Tasks: Second Language Learning, Teaching, and Testing. London/New York: Routledge, 2013. 194. Print.

Common European Framework of Reference for Languages: learning; teaching; evaluation. Web. 25 Nov. 2016.

Dodatok 1 do nakazu MON Ukrayiny vid 21.08.2013 № 1222 (Annex 1 to the Order of Ministry of Education and Science of Ukraine №1222 from 21.08.2013) Web. 26 Nov. 2016

Dudley-Evans, Tony. “Genre analysis: an approach to text analysis for ESP”. In Advances in Written Text Analysis, Malcolm Couthard (ed.). London/New York: Routledge, 1994. 219–228. Print.

D’yachenko, Vitaliy. Novaya didaktika (New didactics). Moscow: Narodnoe obrazovanie, 2001. Print.

D’yachenko, Vitaliy. Organizatsionnaya struktura uchebnogo protsessa I yeyo razvitie (The organizational structure of the educational process and its development). Moscow: Pedahohika 1989. Print.

Harmer, Jeremy. Essential Teacher Knowledge: Core Concepts in English Language Teaching, Glossdex. Pearson Longman, 2012. 257–287. Print.

Hattie, John, and Helen Timperley. “The Power of Feedback”. Review of Educational Research 77(1) (2007): 81–112. Print.

Heaton, John Brian. Classroom Testing. London: Longman, 1990. Print.

Il’yna, Tat’yana. Pedagogika (Pedagogics). Moscow: Prosveshchenye, 1984. 18. Print.

Inozemni movy. Prohrama dlya zahal’noosvitnikh navchal’nykh zakladiv. 5 – 9 klasy. Kryteriyi otsinyuvannya navchal’nykh dosyahnen’ z inozemnykh mov zatverdzhenni

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-20

Як цитувати

Любашенко, О., & Сухенко, О. (2017). ЛІНГВОДИДАКТИЧНА КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНА CТРАТЕГІЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЯК СПІЛКУВАННЯ. ARS LINGUODIDACTICAE, (1), 4–10. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.01

Номер

Розділ

НАУКОВІ СТАТТІ