УРАХУВАННЯ МОТИВАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МОВНОЇ АВТОНОМІЇ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.04Ключові слова:
самостійна робота, внутрішня/зовнішня мотивація, навчальні стратегії, навичка самоконтролю, адекватна самооцінкаАнотація
У статті розглядається самостійна робота, як запорука підготовки майбутнього фахівця; аналізуються види мотивів, які впливають на готовність студентів брати відповідальність за процес навчання; а також визначаються можливі шляхи регуляції мотиваційної сфери студентів у процесі вивчення іноземної мови. Відсутність внутрішньої мотивації студентів до прийняття самостійних рішень може бути скорегована за рахунок стимулювання мотивації досягнення, експліцитному навчанню навчальним стратегіям, формуванню навички самоконтролю та адекватній самооцінці студентів.
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.04
Посилання
BENSON, Philip. Teaching and Researching Autonomy in Language Learning. Harlow: Pearson, 2001.
BOCHAROVA, Ye.P. Obucheniye samokontrolyu znanii na zanyatiyah po inostranym yazykam (Developing self assessment skills of language students) // Intensifikatsiya samostoyatelnoi raboty studentov izuchayuschyh inostranyye yazyki (Promoting language autunomy): Mezhvusovskii sbornik / Chief ed. prof. N.A. Shelinger. − Leningrad.: Leningrad university publishing house, 1989 – PP. 8–13. Print
DEVELOPING Autonomy in Language Learners / Learning Strategies Instruction in Higher Education: National Capital Language Resource Center. Retrieved on line http://www.nclrc.org/guides/HED/pdfs/full.pdf.
GUDYMA, А.P. Promoting formativeassessment in language learning ( Usileniye obuchayusche-razvivayuschyh vozmozhnostei tekuschego kontrolya znanii studentov): Diss. U of Kazan, 1981. Abstract. Print.
HSIANG-J CHEN, Hung-Hsi Pan, Learner Autonomy and the Use of Language Learning Strategies in a Taiwanese Junior High School.
IVANOVA, M.A. Developing students’ readiness to autonomous foreign language learning in the information age at the Department of Engineering (Formirovaniye gotovnosti k samostoyatelnoi rabote studentov koledzha zaochnoi formy obucheniya v usloviyach informatisatsii obrazovaniya: na primere “Inzhenernoi grafiki” i spestialnyh disstiplin): VAK 13.00.08, Diss. U of Moscow, 2007 – 128 p. Retrieved on line http://eprints.zu.edu.ua/21987/1/20.pdf
JONES, Leo. The student-centered classroom// Cambridge University Press, 2007. – 41 p.
LITTLE , David. “Developing Learner Autonomy in the Foreign Language Classroom: A Social-inter-active View of Learning and Three Fundamental Pedagogical Principles.” Revista Canaria de Estudios Ingleses 38 (Abril 1999): 77–88.
LITTLEWOOD, William. Communicative Language Teaching / W. Littlewood. – Cambridge: Cambridge University Press, 1995.
OXBROW, Gina and Rodríguez, Carolina. “language learning motivation and learner autonomy: bridging the gap”. Juárez Universidad de Las Palmas de Gran Canaria // http://publica.webs.ull.es/upload/REV%20RECEI/61%20%202010/04%20Oxbrow%20y%20Rodr%C3%ADguez.pdf Oxford, Rebecca. (1992/1993). Language learning strategies in a nutshell: Update and ESL suggestions. TESOL Journal, 2(2), 18–22.
SEMYENOVA, Yu. I. Motivation in teaching adult language learners (Uchyet faktora motivatsii v prostesye obucheniya vzrosloi auditoria). // Fundamentals in linguistics and cross-cultural communication (Teoriya yazyka I vtzhkulturnaya kommunikatsiya): / Ed. T.Yu.Sazanova. – Kursk: Kursk state university, 2005. – 104 p. Retrieved on line http://go.mail.ru/redir?q
TERNOVYCH, T. Yu. Learner autonomy formation through reading at language departments (Metodika formirovaniya strategii avtonomnoi uchebnoi deyatelnosti u studentov-pervokursnikov v rabotye c inoyazychnym tekstom (yazykovoi fakultet, nemetskii yazyk): thesis. Moscow, 2007. – 184 p. Retrieved on line http://gramota. net/materials/2/2016/4-3/56.html
THANASOULAS, Dimitris. What is learner Autonomy and how can it be fostered // Karen’s linguistics issues / free resources for teachers and students of English, December, 2002 // http://mail.yandex.ru/?win=40&clid=48577.
ȚURLOIU, Adela and Stefánsdóttir Í., Sif. Learner Autonomy: Theoretical and practical information for language teachers: Háskóli Íslands, Menntavísindasvið.- 2011, – 49 p. http://disser.com.ua/contents/5474.html
ZIMNYAYA, I.A. Pedagogica lpsychology (Pedagogicheskaya psichologiya): Uchebnik dlya vuzov. 2nd Ed. – Moscow: Logos, 2001: 384 p. Print
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вікторія Осідак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.