ДИСКУСІЯ ЯК МЕТОД ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Олеся Любашенко Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0002-8167-0940
  • Олена Попова Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.01

Ключові слова:

метод навчальної дискусії, інтерактивне навчання мови, компоненти змісту навчання

Анотація

У статті здійснено огляд і порівняння змісту поняття «навчальна дискусія» в українській та за­рубіжній лінгводидактиці. Автори роблять спробу теоретичного обґрунтування навчальної дискусії як методу інтерактивного навчання мови, який є необхідним для засвоєння важливих компонентів змісту навчання мови в школі. У результаті дослідження визначено прикладну цінність та особливості методу дискусії у процесі викладання іноземної та рідної мов в українській школі.

Біографії авторів

Олеся Любашенко, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

доктор педагогічних наук, професор,

кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології

Олена Попова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

аспірант,

кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-20

Як цитувати

Любашенко, О., & Попова, О. (2018). ДИСКУСІЯ ЯК МЕТОД ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. ARS LINGUODIDACTICAE, (2), 4–11. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.01

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МОВ У СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛАХ