СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛІЙСЬКОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ

Автор(и)

  • Лариса Крисак Вінницький технічний коледж, Україна

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.07

Ключові слова:

англійське професійно орієнтоване діалогічне мовлення, фаза медичної консультації, діалогічна єдність, діалог етикетного характеру, діалог-розпитування, діалог-обмін думками, майбутні лікарі

Анотація

Проаналізовано структурно-композиційні особливості англійського професійного діалогічного мовлення майбутніх лікарів. Охарактеризовано основні фази медичної консультації (контактна, орієнтаційна, аргументаційна, корекційна), яка є головною комунікативною ситуацією у процесі навчання англійського фахового мовлення майбутніх лікарів. Наведено зразки функціональних типів діалогів для кожної фази медичної консультації та враховано граматичний аспект для відповідних типів діалогів (етикетний діалог, діалог-розпитування, діалог-обмін думками).

Біографія автора

Лариса Крисак, Вінницький технічний коледж

кандидат педагогічних наук, викладач англійської мови,

філологічне відділення

Посилання

Bihych, O.B., Borysko, N.F., Boretsʹka, H.E. Metodyka formuvannya mizhkulʹturnoyi inshomovnoyi komunikatyvnoyi kompetentsiyi: Kurs lektsiy: za red. S.Yu. Nikolayevoyi. (Бігич О.Б., Бориско Н.Ф., Борецька Г.Е. Методика формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції: Курс лекцій: за ред. Ніколаєвої С.Ю.). Kyiv. Lenvit Publ. 2011. Print.

Bihych, O.B., Haponova, S.V., Hryniuk, H.A. Metodyka vykladannia inozemnykh mov u serednikh navchalnykh zakladakh: pidruch. dlia studentiv vyshchykh navch. zakl. (Бігич О.Б., Гапонова С.В., Гринюк Г.А. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: підруч. для студентів вищих навч. закладах). Kyiv. Lenvit Publ. 2002. Print.

Chernysh, V. V. Metodyka formuvannya u maybutnikh uchyteliv profesiyno oriyentovanoyi anhlomovnoyi kompetentsiyi v hovorinni: monohrafiya (Черниш В.В. Методика формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної компетенції в говорінні: монографія). Monogr. Kyiv. Lenvit. 2013. Print.

Dudley-Evans, T. English for specific purposes. The Cambridge guide to teaching English to speakers of other languages. Cambridge University Press. 2001. Print.

Gasparyan, L.А. Obuchenie inoyazychnomu ustnomu rechevomu obshheniyu budushhego vracha v sfere prakticheskogo zdravookhraneniya (Гаспарян Л.А. Обучение иноязычному устному речевому общению будущего врача в сфере практического здравоохранения). Diss. Ekaterinburg. 2014. Print.

Hutchinson, T. English for specific purposes: A learner-centred approach. Cambridge University Press. 1987. Print.

Karvasarskiy, B.D. Klinicheskaya psikhologiya: Uchebnik. (Карвасарский Б.Д. Клиническая психология: Учебник). St. Petersburg. Izd. Piter. 2004. Print.

Maksymenko, L.O. Navchannia profesiino spriamovanoho anhlomovnoho dialohu maibutnikh menedzheriv nevyrobnychoi sfery. (Максименко Л.О. Навчання професійно спрямованого англомовного діалогу майбутніх менеджерів невиробничої сфери). Diss. Kyiv. 2012. Print.

Nikolayeva, S.Yu. Suchasni tekhnolohiyi navchannya inshomovnoho spilkuvannya. Pidruchnyk. (Ніколаєва С. Ю. Сучасні технології навчання іншомовного спілкування). Textbook. Kyiv. Lenvit. 1997. Print.

Osnovy metodiki prepodavaniya inostrannykh yazykov pod red. V.A. Bukhbindera, V. Shtrausa. (Основы методики преподавания иностранных языков под ред. В.А. Бухбиндера, В. Штрауса). Kyiv. Vyshcha shkola, 1986. Print.

Passov, E.I. Osnovy kommunikativnoj metodiki obucheniya inoyazychnomu obshheniyu (Пассов Е.И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению). Moscow. Rus.yaz Pub. 1989. Print.

Rogova, G.V. Metodika obucheniya inostrannym yazykam v srednej shkole: uchebnoe posobie. (Рогова Г.В. Методика обучения иностранным языкам в средней школе: учебное пособие). Moscow. Prosveshhenie Publ, 1991. Print.

Skalkin, V.L. Obucheniye dialogicheskoy rechi (na materiale angl. yazyka): posob. dlya uchit. (Скалкин В.Л. Обучение диалогической речи (на материале англ. языка). Kyiv. Rad. Shkola. 1989. Print.

SOCRATES: [Elektronnyy resurs]. Rezhym dostupu. (Електронний ресурс. Режим доступу.) http://www.medicalmnemonics.com/Website resource.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-20

Як цитувати

Крисак, Л. (2018). СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛІЙСЬКОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ. ARS LINGUODIDACTICAE, (2), 55–63. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.07

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МОВ У СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛАХ