ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З АВТЕНТИЧНИМ БРИТАНСЬКИМ ХУДОЖНІМ ФІЛЬМОМ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.08

Ключові слова:

соціокультурна компетентність, автентичний художній фільм, культура

Анотація

У статті описано авторську методику формування англомовної соціокультурної компетентності у студентів-філологів другого року навчання з використанням автентичного художнього фільму. Розглянуто зміст соціокультурної компетентності відповідно кожного складника: 1) когнітивного (знання), 2) поведінкового (уміння); 3) афективно-аксіологічного (ставлення). Представлено структуру курсу. Наведено завдання/вправи запропонованої методики.

Біографія автора

Юлія Трикашна, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, ассистент,

кафедра теорії і практики перекладу з англійської мови, Інститут філології

Посилання

Trykashna, Yulia. British culture in films. Brytanska kultura u filmakh. Navch.-metod. posibnyk / Y.I. Trykashna. – Kyiv: Logos, 2016. Print.

Trykashna, Yulia. (2017). Formuvannia anglomovnoi sotziokulturnoi kompetentnosti u maibutnih filolohiv z vykorystanniam avtentychnoho khudozhniogo filmu. (Формування англомовної соціокультурної компетентності у майбутніх філологів з використанням автентичного художнього фільму). PhD Thesis. Kyiv. Manuscript

Lazar I. and Huber-Kriegler M., Lussier D., Matei G. S., Peck C. Developing and assessing intercultural communicative competence: a guide for language teachers and teacher educators (Strasbourg and Granz: European Centre for Modern Languages and Council of Europe Publishing, 2007), 44. Print.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-20

Як цитувати

Трикашна, Ю. (2018). ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З АВТЕНТИЧНИМ БРИТАНСЬКИМ ХУДОЖНІМ ФІЛЬМОМ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. ARS LINGUODIDACTICAE, (2), 64–70. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.08

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МОВ У СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛАХ