ЦІЛІ ТА ЗМІСТ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ АНГЛІЙСЬКОГО УСНОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.4.04Ключові слова:
цілі та зміст навчання, усне монологічне мовлення, диференційоване навчання, повідомлення-презентація, індивідуальні результати, уміння та здібності студентів, навченість студентівАнотація
У статті окреслені цілі та зміст диференційованого навчання майбутніх юристів англійського усного монологічного мовлення. Метою диференційованого навчання англійського усного монологічного мовлення студентів спеціальності «Право» визначено формування умінь у продукуванні монологів на фахову тематику у форматі повідомлення-презентації усіх трьох функціональних типів мовлення з урахуванням відповідно до вихідних умінь та здібностей студентів (на рівнях В1 та В2), шляхом забезпечення максимальних індивідуальних результатів. Зміст навчання складають матеріальний, ідеальний та процесуально-діяльнісний компоненти, які охоплюють декларативні фахові знання, лінгвістичні знання, мовленнєві навички та вміння. Цілі та зміст навчання диференційовано за критерієм навченості студентів.
Посилання
Agasieva, I. R. (2009). Obuchenie informativnomu chteniu spetsialnukh tekstov v mnogonatsionanoi auditoria tekhnicheskogo vusa (Агасиева И. Р. Обучение информативному чтению специальных текстов в многонациональной аудитории технического вуза: На материале английского языка). Diss. Makhachkala, Print.
Agoshkova O.V. (2008). Differentsirovannyi podhod v kontekste lichnostno-orientirovannogo obrazovaniia. (Агошкова О. В. Дифференцированный подход в контексте личностно-ориентированного образования). Vestnik Adugeiskogo gosudarstvennogo universiteta.. – № 3 -pp. 124-138.Print.
Bazarova, L.V. (2006). Organizatsiia pedagogicheskogo vzaimodeistviia prepodavatelia I studentov vuza na osnove differentsirovannogo podhoda (Базарова Л. В. Организация педагогического взаимодействия преподавателя и студентов вуза на основе дифференцированного подхода). Diss. Barnaul. Print.
Bim, I.L. (1988). Teoriia I praktika obucheniia nemetskomu yazyku v srednei shkole: problemy I perspektivy. – M.: Prosvescheniie. – 254 s. (Бим И. Л. Теория и практика обучения немецкому языку в средней школе : проблемы и перспективы :– Москва : Просвещение, 1988. – 254 c.). Print.
Chechik, I. V. (2015). Realizatsiya differentsyrovanogo podkhoda k obucheniyu RKI s uchetom individualno-psikhologicheskikh kharakteristic uchaschikhsia (Чечик И. В. Реализация дифференцированного подхода к обучению РКИ с учетом индивидуально-психологических характеристик учащихся). Diss. Saint Petersburg. Print.
Galskova, N.D. (2006). Teoriia obucheniia inostrannym yazykam: lingvodidaktika i metodika: ucheb. posob. (Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам : лингводидактика и методика : учеб. пособ.). Moscow, Academia,– 333 p. Print.
Klimenko, M.V. (2009). Differentsirovannyi podhod k formirovaniiu subiektnogo opyta uchebno-professionalnoi deiatelnosti buduschikh yuristov (Клименко М. В. Дифференцированный подход к формированию субъектного опыта учебно-профессиональной деятельности будущих юристов ). Diss. Briansk. Print.
Kuznetsovа, N. Yu. (2014). Sistema upravenia differentsurovannum obucheniem angliiskomy yazyku studentov neyazykovogo vuza v usloviakh neodnorodnosti uchebnykh grup (Кузнецова Н. Ю. Система управления дифференцированным обучением английскому языку студентов неязыкового вуза в условиях неоднородности учебных групп). Diss. Saint Petersburg. Print.
Lazorenko, L.V. (2016). Navchannia anglomovnogo monologichnogo movlennia maibutnikh matematykiv z vykorystanniam web-kvestu (Лазоренко Л. В. Навчання англомовного монологічного мовлення майбутніх математиків з використанням Веб-квесту). Diss. Kyiv. Print.
Lobashova, S. М. (2010). Differentsirovannyi podkhod k obucheniu studentov monologicheskoi rechi s uchetom lichnostno-tipologicheskikh osobennostei subyiktnoi regyliatsii na primere inostrannogo yazyka (Лобашова С. М. Дифференцированный подход к обучению студентов монологической речи с учетом личностно-типологических особенностей субъектной регуляции). Diss. Ulianovsk. Print.
Madzigon, V.M. (2003). Pidruchnyk novogo pokolinnia: yakym yomu buty? (Мадзігон В. М. Підручник нового покоління: яким йому бути?). Kyiv. –pp.3-5. Print.
Melokhina, E.A. (2009). Problema tselepolaganiia v obuchenii inostrannym yazykam dli proffesionalnykh tselei (Мелёхина Е. А. Проблема целеполагания в обучении иностранным языкам для профессиональных целей). Izvestiia Rossiiskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta im. A.I. Gertsena. – № 109. – pp. 28–36. Print.
Patiievych, O.V. (2015). Metodyka navchannia stylistychnoi unormovanosti naukovogo pysemnogo angliiskogo movlennia maibutnikh fisykiv v umovakh mahistratury (Патієвич О.В. Методика навчання стилістичної унормованості наукового писемного англійського мовлення майбутніх фізиків в умовах магістратури). Diss. Kyiv. Print.
Rozhneva, Е. М. (2009). Osobennosti obucheniya inoyazychnomu obscheniyu studentov tekhnicheskogo vuza (Рожнёва Е. М. Особенности обучения иноязычному общению студентов технического вуза). Diss. Kemerovo, Print.
Schoseva, Е. P. (1991). Differentsirovannyi podkhod k obucheniyu monologicheskoi rechi na pervom etape neyazykovogo vuza (Angliiskii yazyk) (Щосева Е. П. Дифференцированный подход к обучению монологической речи на первом этапе неязыкового вуза: (английский язык). Diss. Moscow. Print.
Shatilov, S.F. (1986). Metodika obucheniia nemetskomy yazyku v srednei shkole. (Шатилов С. Ф. Методика обучения немецкому языку в средней школе ). – Moscow : Prosvescheniie. – 221p.Print.
Shyiapova E.A. (2007). Novyie pedagogicheskiie tekhnologii v prepodavanii russkogo yazyka: tekhnologiia differentsirovannogo obucheniia. (Шияпова Е. А. Новые педагогические технологии в преподавании русского языка: технология дифференцированного обучения). Vestnik Kostromskogo gosudarstvennogo univesiteta. Pedagogika. Psikhologiia. Sotsiokinetika.– 2007. –№ 2. – pp. 55–58. Print.
Surkova, E.A. (2004). Differetsirovannyi podkkhod v obuchenii angliiskomu yazyku studentov spetsializirovannykh grupp pedagogicheskogo vuza na nachalnom etape: angliiskii yazyk kak dopolnitelnaia spetsialnost na fakultetakh fiziki I khimii. (Суркова Е. А. Дифференцированный подход в обучении английскому языку студентов специализированных групп педагогического вуза на начальном этапе : английский язык как дополнительная специальность на факультетах физики и химии ). Diss. St. Petersburg. Print.
Tarasenko, V.V. (2008). Osobennosti professionalno orientirovannogo monologicheskogo vyskazyvaniia studentov istoricheskogo fakulteta (Тарасенко В. В. Особенности профессионально ориентированного монологического высказывания студентов исторического факультета). Izvestiia Rossiiskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta im. A.I. Gertsena. – № 73-2. – pp. 193–196. Print.
Viazova, N.V. (1998). Obuchenie monologicheskoi rechi na osnove teksta (Вязовова Н. В. Обучение монологической речи на основе текста). Vestnik Tambovskogo universiteta.– № 3. Print.
Zaitseva, I.A. (2007). Tekhnologia urovnevoi differentsiatsii kak sredstvo formirovania professionalnoi inoyasychnoi kommunikativnoi kompetentnosti studentov tekhnicheskogo vuza (Зайцева И. А. Технология уровневой дифференциации как средство формирования профессиональной иноязычной коммуникативной компетентности студентов технического вуза). Diss. Samara. Print.
Zahalnoyevropeiski rekomendatsii z movnoii ostity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia (2003). (Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання). Kyiv: Lenvit, Print.
Zhigalik, M.A. (2008). Differentsirovannyi podhod k razvitiiu poznavatelnoi aktivnosti starshikh doshkolnikov sredstvami nagliadnogo modelirovaniia (Жигалик М. А. Дифференцированный подход к развитию познавательной активности старших дошкольников средствами наглядного моделирования ). Diss. Velikii Novgorod. Print.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Тетяна Дружченко, Олена Ткаченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.