ПІДХОДИ І ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ЧИТАННІ ЗАСОБАМИ ПОЕТИЧНОГО ТВОРУ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.4.06Ключові слова:
лінгвосоціокультурна компетентність (ЛСКК), принцип навчання читання, інтерпретація, культурно-специфічні поняття, поетичний твір, мовні засобиАнотація
У статті на основі наукової літератури визначено і детально проаналізовано підходи і принципи формування у майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності в читанні засобами поетичного твору. В результаті дослідження було обгрунтовано, що теоретичну основу формування лінгвосоціокультурної компетентності в читанні складають компетентнісний, герменевтичний, комунікативний та лінгвокраїнознавчий підходи, які інтегруються у процесі навчання.
Посилання
Diaz-Rico, L. T., Weed K. Z. (2002). The crosscultural, language, and academic development. – Allyn and Bacon. Boston. Print.
Ibrahimov, H. I. (2007). Kompetentnosnyi podhod v professionalnom obrazovanii (Ибрагимов Г. И. Компетентностный подход в профессиональном образовании). – ОТО. – №3. Print.
John-Steiner, V. (1994) Sociocultural approaches to language and literacy: An interactionist approach. – Cambridge University Press. UK. – pp. 331 – 346. Print.
Kuzmina, L. G., Kavnatskaya Ye. V. (2001). Sovremennye kulturuvedcheskiye podhody k obycheniyu inostrannym yazykam (Кузьмина Л.Г., Кавнатская Е.В. Современные культуроведческие подходы к обучению иностранным язикам). Voronezhskiy vestnik. – № 2. – pp. 108 – 117. Print.
Matushanskii, H. U., Kudakov O. R. (2009). Metodologicheskiye printsipy kompetentnosnogo podhoda v professionalnom obrazovanii (Матушанский Г.У., Кудаков O. Р. Методологические принципы компетентностного подхода в профессиональном образовании). – KPZh. – №11-12. Print.
Nalitkina, O. V. (2009). Kompetentnostnyi podhod kak osnova novoi paradigm obrazovaniya (Налиткина О. В. Компетентностный подход как основа новой парадигмы образования). – Izvestiya RGPU imeni A. I. Gertsena. – №94. Print.
Petrov, A. Yu. (2005). Kompetentnostnyi podhod v nepreryvnoi professionalnoi podgotovke inzhenerno-pedagogicheskih kadrov (Петров А. Ю. Компетентностный подход в непрерывной профессиональной подготовке инженерно-педагогических кадров). Diss. Viatka. Print.
Pletiago, T. Yu. (2012). Formirovaniye chitatelskoi kompetentnosti studentov vuza (Плетяго T. Ю. Формирование читательской компетентности студентов вуза). – ОNV. – №4 (111). Print.
Rozhneva, Ye. M. (2004). Vzaimosviazannoe ovladeniye yazykom i kulturoi strany izychayemogo yazyka (Рожнёва Е. М. Взаимосвязанное овладение языком и культурой страны изучаемого язика). – Vestnik KuzGTU. – №3. Print.
Safonova, V. V. (1998). Problemy sotsiokulturnogo obrazovaniya v yazykovoi pedagogike. Kulturovedcheskiye aspekty yazykovogo obrazovaniya (Сафонова В.В. Проблемы социокультурного образования в языковой педагогике. Культуроведческие аспекты языкового образования). – Мoscva Yevroshkola. – 63 p.
Sharapova, S. I. (2009). Kharakteristika chteniya kak opostedovannogo sredstva kommunikatsii (Шарапова С. И. Характеристика чтения как опосредованного средства коммуникации). – Vestnik KGU. – №1. Print.
Shovkovyi, V. M. (2011). Metodychna systema navchannia davnyogretskoi movy maibytnih filologiv na zasadah germenevtychnogo pidhody (Шовковий В. М. Методична система навчання давньогрецької мови майбутніх філологів на засадах герменевтичного підходу). Diss. Kyiv. Print.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Наталія Сем’ян
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.