ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ: ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ЇХ СПРИЙНЯТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.4.01Анотація
Анотація
У статті розглядаються методи альтернативного оцінювання з точки зору вчителя та учня. Основним завданням було дослідити, як учні, що вивчають англійську мову, сприймають три типи альтернативного оцінювання: взаємооцінювання, індивідуальну співбесіду з учителем та використання малюнків учнів з метою оцінювання навчальних досягнень. Заради отримання матеріалу для дослідження були проведені спостереження в класі, опитування вчителів та зібрані письмові відгуки від учнів. Аналіз даних дозволив визначити, яким чином учителі обирають методи оцінювання в класах з рівнями володіння англійською мовою А1 та А2. У роботі розглядається ставлення вчителів до застосування різних методів оцінювання, а за допомогою письмових відгуків учнів було визначено, як останні сприймають поєднання різних методів оцінювання і якому методу оцінювання віддають перевагу. Результати дослідження свідчать, що вчителі та учні позитивно сприймають альтернативне оцінювання. Потреби учнів та їхній вік є визначальними факторами, що впливають на вибір методів оцінювання. Використання альтернативних методів оцінювання дозволяє враховувати індивідуальні потреби кожного учня. Авторка наголошує на важливості застосування альтернативного оцінювання в класах рівня А1 та А2, оскільки воно сприяє значному покращенню процесу навчання. Аналіз малюнків, які використовувалися у якості матеріалів оцінювання, свідчать про те, що учні віддають перевагу персоналізованому оцінюванню. Загалом, альтернативне оцінювання має стати важливим компонентом об’єднаних зусиль усіх педагогів на шляху вдосконалення освітнього процесу.
Ключові слова: альтернативне оцінювання, грамотність учителя з оцінювання, сприйняття оцінювання вчителем, сприйняття оцінювання учнем, формувальне оцінювання, індивідуальна співбесіда, малюнки.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Іріні-Реніка Папакамену
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.