ВИКОРИСТАННЯ ДРАМАТИЗАЦІЇ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Оксана Михайлова Навчально-науковий інститут педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка, Україна https://orcid.org/0000-0003-2999-8583
  • Ольга Гуманкова Навчально-науковий інститут педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка, Україна https://orcid.org/0000-0002-1294-8371
  • Тетяна Григор’єва Навчально-науковий інститут іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка, Україна https://orcid.org/0000-0003-3228-2033

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.6.03

Анотація

У статті розглянуто використання драматизації в процесі викладання англійської мови як один із найважливіших засобів навчання, що сприяє розвитку природних здібностей учнів та підвищенню пізнавального інтересу до вивчення іноземної мови. Проаналізовано наукові підходи до поняття «драматизація» та визначено сутнісні характеристики драматизації в процесі навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку. На основі аналізу методичної літератури виявлено переваги використання драматизації у навчанні іноземних мов дітей молодшого шкільного віку та доведено важливість їх використання на початковому етапі навчання. Представлено практичну ілюстрацію уроку англійської мови на початковому етапі навчання з використанням драматизації (на прикладі казки) та акцентовано увагу на тому, що зміни в навчальному процесі ставлять нові вимоги до діяльності вчителя, яка орієнтована на учня як культуротворчу особистість, що викликає необхідність по-новому підійти до проблеми викладання англійської мови в початковій школі.
Ключові слова: драматико-педагогічні технології, драматизація, англійська мова, учні початкової школи, засіб навчання.

Біографії авторів

Оксана Михайлова, Навчально-науковий інститут педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка

Кандидат педагогічних наук, доцент. Кафедра англійської мови з методиками викла- дання в дошкільній та початковій освіті, Навчально-науковий інститут педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка, м. Житомир, Україна.

Ольга Гуманкова, Навчально-науковий інститут педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка

Kандидат педагогічних наук, доцент. Кафедра англійської мови з методиками викладан- ня в дошкільній та початковій освіті, Навчально-науковий інститут педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка, м. Житомир, Україна.

Тетяна Григор’єва, Навчально-науковий інститут іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, доцент. Кафедра англійської мови, Навчально-науковий інститут іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка, м. Житомир, Україна.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-10

Як цитувати

Михайлова, О., Гуманкова, О., & Григор’єва, Т. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ДРАМАТИЗАЦІЇ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. ARS LINGUODIDACTICAE, (6), 21–28. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.6.03

Номер

Розділ

З ДОСВІДУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩІЙ ТА СЕРЕДНІЙ ШКОЛАХ