ЗМІСТОВО-МОВНЕ ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВОЇ МОВИ УЧНІВ 10-ГО КЛАСУ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Олеся Любашенко Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка., Україна https://orcid.org/0000-0002-8167-0940
  • Леся Манакова Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0002-3877-5253

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.6.05

Анотація

У статті обґрунтовано змістово-мовну інтегровану організацію дистанційного навчання української наукової мови в 10-му класі природничо-математичного профілю з урахуванням особливостей поглибленого вивчення фізики, математики, біології, хімії. Автори пропонують структуру такого навчання з інтегрованими змістовими елементами, серед яких: опанування лексикологією у роботі з термінологією профільного навчання; ознайомлення з лексикографічними джерелами та робота з термінологічними словниками; здійснення керованого медіапошуку наукових текстів із інтернет-джерел та їх опрацювання; аналіз синтаксису наукового мовлення і створення наукового тексту в окремій галузі науки. Було визначено, що дистанційне навчання української наукової мови учнів 10-го класу природничо-математичного профілю повинно мати трикомпонентну структуру і розвивати одночасно декілька мовленнєвих компетенцій.
Ключові слова: змістово-мовне інтегроване навчання, українська наукова мова, дистанційне навчання, природничо-математичні галузі знань.

Біографії авторів

Олеся Любашенко, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур

Леся Манакова, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

магістр. Кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-10

Як цитувати

Любашенко, О., & Манакова, Л. (2021). ЗМІСТОВО-МОВНЕ ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВОЇ МОВИ УЧНІВ 10-ГО КЛАСУ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ. ARS LINGUODIDACTICAE, (6), 35–45. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.6.05

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ