ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ В УМОВАХ ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО

Автор(и)

  • В’ячеслав Шовковий Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0003-4876-2162
  • Олена Сапожнікова Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0002-0880-3671

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.6.06

Анотація

У статті розроблена технологія блочного формування граматичної компетентності учнів 10-11-х класів в умовах підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. Обґрунтовано, що означена технологія орієнтована насамперед на узагальнення, систематизацію та коригування знань учнів, удосконалення навичок та вмінь. Блочну методику складають чотири компоненти – теоретичний, практичний, самостійна робота, підсумковий контроль із кожного блоку, які реалізуються в чотири етапи: презентація теоретичного матеріалу, закріплення теоретичного матеріалу / формування навичок та вмінь, самостійна робота, підсумковий контроль. У процесі апробації емпірично було підтверджено ефективність цієї технології.

Ключові слова: блочна технологія навчання, методика навчання української мови, граматична компетентність, підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО).

Біографії авторів

В’ячеслав Шовковий, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Олена Сапожнікова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

викладач, підготовче відділення, Київський національний уні- верситет імені Тараса Шевченка.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-10

Як цитувати

Шовковий, В., & Сапожнікова, О. (2021). ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ В УМОВАХ ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО. ARS LINGUODIDACTICAE, (6), 46–66. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.6.06

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ