ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ 2 КЛАСУ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ЧИТАННІ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ

Автор(и)

  • В’ячеслав Шовковий Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0003-4876-2162
  • Катерина Кіруцак Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0001-8749-4733

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.7.04

Анотація

У статті розроблена технологія формування в учнів 2 класу англомовної лексичної компетентності в читанні з використанням зображувальної наочності. Описана технологія ґрунтується на поетапному формування лексичної компетентності в читанні з використанням зображувальної наочності (ознайомлення учнів з лексичними одиницями, автоматизація дій учнів з лексичними одиницями на рівні слова, словосполучення, речення, застосування лексичних рецептивних навичок у процесі читання (на передтекстовому, текстовому та післятекстовому етапах): малюнка (фотографії) зображення, сюжетного малюнка, серії малюнків. Обґрунтовано, що використання зображувальної наочності відповідає віковим особливостям учнів, сприяє кращому запам’ятовуванню нових слів, зосередженню уваги на лексиці та на тексту, мотивує до читання та говоріння, викликає позитивні емоції у дітей.

Ключові слова: лексична компетентність, читання, початкова школа, зображувальна наочність.

Біографії авторів

В’ячеслав Шовковий, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Катерина Кіруцак, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Студентка кафедри методики викладання української та іноземних мов та літератур Інституту філології, Київського національного університету імені Тараса Шевченка

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-10

Як цитувати

Шовковий, В., & Кіруцак, К. (2021). ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ 2 КЛАСУ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ЧИТАННІ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ. ARS LINGUODIDACTICAE, (7), 35–43. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.7.04

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩІЙ ТА СЕРЕДНІЙ ШКОЛАХ