Навчання та оцінювання англійського інтегрованого аудіювання й письма у старшій школі: лінгводидактичні переваги й труднощі
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.8.03Ключові слова:
англійське інтегроване аудіювання й письмо, когнітивні особливості інтегрованого аудіювання й письма, старша школаАнотація
У статті розглянуті особливості навчання англійського інтегрованого аудіювання й письма у старшій школі. Під час опрацювання наукової літератури було з’ясовано, що когнітивні процеси, задіяні у ході зазначеного виду письма, є складнішими, ніж ті, що задіяні під час неінтегрованого письма, що і зумовлює необхідність переосмислення методологічних засад навчання та оцінювання інтегрованих умінь аудіювання й письма у відповідності з його особливостями. Висвітлено лінгводидактичні переваги та труднощі навчання англійського інтегрованого аудіювання й письма, які мають бути враховані при організації навчання зазначеного виду письма.
Посилання
Celik, B. (2019). Developing Writing Skills Through Reading. International Journal of Social Sciences and Educational Studies, 6 (1), 206-214.
Chan, S. (2018). Defining integrated reading-into-writing constructs: evidence at the B2-C1 interface. UK: Cambridge University Press.
Chan, S. H. Ch. (2013). Establishing the validity of reading-into-writing test tasks for the UK academic context. [Doctoral dissertation, the University of Bedfordshire]. Available at: https://uobrep.openrepository.com/handle/10547/312629.
Chokwe, J. M. (2013). Factors impacting Academic writing skills of English second language students. Mediterranean Journal of Socio Sciences, 4(14), 377-383. MCSER Publishing. Available at: https://doi.org/10.5901/mjss.2013.v4n14p377
Cumming, A. (1990). Expertise in evaluating second language compositions. Language Testing, 7. 31–51.
Cumming, A., Grant, L., Mulcahy-Ernt, P., & Powers, D. E. (2004). A teacher-verification study of speaking and writing prototype tasks for a new TOEFL. Language Testing, 21(2), 107– 145. Available at: https://doi.org/10.1191/0265532204lt278oa
Dembitskyi, S. & Liubyva, T. (2017). Vymogy do rozrobky ta adaptatsii kompleksnyh vymiriuvalnyh instrumentiv u sotsiologii: nadiinist, validnist I dostovirnist (In Ukrainian). Ukrainskyi sotsium, 3(62), 45–57. (Дембіцький, С. та Любива, Т. (2017). Вимоги до розробки та адаптації комплексних вимірювальних інструментів у соціології: надійність, валідність і достовірність: Український соціум, 3(62), 45–57).
Dunlop, D., & Xhafer, J. (2016). Development of synthesizing skills in academic writing. Cambridge English: Research Notes, 64, 52-60. Cambridge University Press.
Field, J. (2013). Cognitive validity. Examining Listening. Cambridge: Cambridge University Press.
Gebril, A. and Plakans, L. (2014). Assembling validity evidence for assessing academic writing: Rater reactions to integrated tasks. Assessing Writing, 21 (2). 56-73.
Göktürk Sağlam, A.L. (2020). Exploring L2 Student Perceptions Towards Source-based EAP Writing Assessment. Ars Linguodidacticae, 5 (1), 4-10.
Hajovsky, D. B., Villeneuve, E. F., Reynolds, M. R, Niileksela, Ch. R., Mason, B.A., & Shudak, N. J. (2018). Cognitive ability influences on written expression: Evidence for developmental and sex-based differences in school-age children. Journal School Psychology, 67, 104-118.
Kavytska, T, Shovkovyi, V., Osidak, V. (2021). Source-Based Writing in Secondary School: Challenges and Accomplishments. In Giannikas, C. N. (Ed.), Teaching Practices and Equitable Learning in Children’s Language Education (pp. 63-83). IGI Global.
Knoch, U. (2009). Diagnostic Writing Assessment: The Development and Validation of a Rating Scale. ResearchGate.
Knoch, U. (2011). Rating scales for diagnostic assessment of writing: What should they look like and where should the criteria come from? Assessing Writing, 16 (2). 81-96.
Kvasova O., Liamzina, N. (2018). Formuvannia integrovanyh umin chytannia i pysma u protsesi vykonannia studentamy web-kwestu (In Ukrainian). Аrs Linguodidacticae, 2, 38–44 (Квасова, О., Лямзіна, Н. (2018). Формування інтегрованих умінь читання й письма у процесі виконання студентами веб-квесту. Аrs Linguodidacticae, 2, 38–44).
List A. & Alexander P. (2017) Analyzing and Integrating Models of Multiple Text Comprehension. Educational Psychologist, 52(3), 143-147.
Luna, M., & Villalon. R. (2020). Improving university argumentative writing through an online training. Journal of writing research, 12(1), 233-262.
Miller, R. G., & Calfee, R. C. (2004). Building a better reading-writing assessment: Bridging cognitive theory, instruction, and assessment. English Leadership Quarterly, 26(3), 6-13.
Pratt, D. (2011). Modelling written communication: A new systems approach to modelling in the social sciences (Methodos Series. 8). Springer.
Rukthong, A. and Brunfaut, T. (2015). Anybody listening? The role of listening in integrated listening-to-write and listening-to-speak tasks. Oxford.
Spivey, N. N. (2001). Discourse synthesis: Process and product. Discourse synthesis: Studies in historical and contemporary social epistemology, 379-396.
Spivey, N. N., & King, J. R. (1989). Readers as writers composing from sources. Reading Research Quarterly, 24(1), 7–26.
Weston, J.L. (2015). The Impact of Strategy Instruction on Source-Based Writing. [Doctoral dissertation, Arizona State University].
Wette, R. (2019). Embedded provision to develop source-based writing skills in a Year 1 health sciences course: How can the academic literacy developer contribute? English for Specific Purposes, 35-49. Elsevier.
Zheng, Y. and Mohhamadi, S. (2013). An investigation into the writing construct(s) measured in Pearson Test of English Academic. Dutch journal of applied linguistics, 2.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Юлія Лавренчук, Тамара Кавицька
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.