З ДОСВІДУ НАВЧАННЯ ПЕРЕГЛЯДОВОГО ТА ВИВЧАЮЧОГО ЧИТАННЯ СТУДЕНТІВ ДРУГОГО РОКУ НАВЧАННЯ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.8.05Ключові слова:
план-конспект заняття, дистанційне навчання, дрес-код, переглядове читання, вивчаюче читанняАнотація
Ця публікація є розгорнутим планом-конспектом практичного заняття з дисципліни «Іноземна мова (англійська)» для студентів другого року навчання спеціальності «Середня освіта (українська мова і література)», які володіють англійською мовою на рівні В1 (Intermediate), згідно з загальноєвропейською системою градацій мовних рівнів (CEFR). Метою заняття є розвиток умінь переглядового та вивчаючого читання у межах теми «Clothes and Fashion. Dress Code», поряд з розвитком умінь говоріння та письма. Всі етапи заняття підпорядковані досягненню його мети. Пропонуються завдання для парної та групової роботи студентів у сесійних залах (breakout rooms) платформи Zoom, що дає можливість суттєво збільшити час синхронної розмовної практики, якою охоплені всі студенти групи. Демонструються різні види зворотного зв’язку та їх реалізація на занятті. План-конспект заняття розроблений з урахуванням усіх принципів комунікативної методики викладання іноземної мови.
Посилання
High Heeled Shoes Reading. URL: https://ru.scribd.com/document/426460687/high-heeled-shoes-reading-pdf (accessed: 25.11.2021).
Wear High Heels or Go Home. URL: https://www.eltbase.com/article-166-wear-high-heelsor-go-home (accessed:25.11.2021).
Cambridge Dictionary. URL:https://dictionary.cambridge.org/ (accessed:25.11.2021).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Тетяна Дружченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.