РОЛЬ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ В АВТОНОМНОМУ НАВЧАННІ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • Наталя Дмітренко Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Україна https://orcid.org/0000-0002-3556-0003
  • Юлія Будас Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Україна https://orcid.org/0000-0003-1029-9555

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2023.1.03

Ключові слова:

зворотний зв’язок, автономне навчання, професійно орієнтоване англомовне спілкування, англійська мова для професійного спілкування

Анотація

Авторами представлені результати експериментального навчання щодо ролі зворотного зв’язку в автономному навчанні професійно орієнтованого англомовного спілкування. Метою експериментального навчання було дослідження впливу зворотного зв’язку на результати автономного навчання майбутніх педагогів, які вивчають обов’язкову дисципліну «Англійська мова для професійного спілкування», а також взаємозалежності рівня володіння здобувачами зворотним зв’язком і їх наявним рівнем навчальної автономії. Результати дослідження свідчать, про важливість застосування зворотного зв’язку у процесі оволодіння англійською мовою для професійного спілкування в умовах автономного навчання. Студенти, які отримували постійний зворотний зв’язок у процесі автономного навчання, продемонстрували кращі результати досягнень з дисципліни «Англійська мова для професійного спілкування». Водночас, результати дослідження підтверджують, що вищий рівень володіння зворотним зв’язком спостерігається серед майбутніх педагогів, які мають вищий рівень навчальної автономії.

Біографії авторів

Наталя Дмітренко, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

доктор педагогічних наук, доцент кафедри методики навчання іноземних мов

Юлія Будас, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри методики навчання іноземних мов

Посилання

Boud, D., Lawson, R., & Thompson, D. (2013). Does student engagement in self-assessment calibrate their judgement over time? Assessment & Evaluation in Higher Education, 38(8), 941-956. https://doi.org/10.1080/02602938.2013.769198

Boud, D., Lawson, R., & Thompson, D. (2015). The calibration of student judgement through self-assessment: Disruptive effects of assessment patterns. Higher Education Research & Development, 34(1), 45-59. https://doi.org/10.1080/07294360.2014.934328

Budas, I. (2016). Assessment of foreign language proficiency in problem-based learning. European Humanities Studies: State and Society, 4, 71-81.

Butler, D.L., & Winne, P.H. (1995). Feedback and self-regulated learning: A theoretical syntheses. Review of Educational Research, 65(3), 245-281. https://doi.org/10.2307/1170684

Carless, D., & Boud, D. (2018). The development of student feedback literacy: Enabling uptake of feedback. Assessment and Evaluation in Higher Education, 43(8), 1315-1325. http://orcid.org/0000-0002-6883-2722

Dmitrenko, N., Budas, I., Koliadych, Y., & Poliarush, N. (2021). Impact of formative assessment on students’ motivation in foreign language acquisition. East European Journal of Psycholinguistics, 8(2), 36-50. https://doi.org/10.29038/eejpl.2021.8.2.dmi

Dmitrenko, N., & Budas, I. (2018). Impact of foreign language proficiency assessment on students’ motivation. Visnyk KNLU, Series «Pedagogy and Psychology», 29, 178-189. https://doi.org/10.12958/2227284420218(346)22333

Dmitrenko, N., & Budas, I. (2021). The impact of feedback on students’ autonomous ESP learning outcomes. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 13(2), 323-339. https://doi.org/10.18662/rrem/13.2/424

Dmitrenko, N., Nikolaeva, S., Melnyk, L., & Voloshyna, O. (2020). Autonomous ESP learning of prospective teachers of mathematics. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 12(1), 86-104. https://doi.org/10.18662/rrem/201

Hattie, J., & Yates, G. (2014). Using feedback to promote learning. In V.A.Benassi, C. E. Overson, & C. M. Hakala (Eds.), Applying science of learning in education: Infusing psychological science into the curriculum (pp.45-58). Society for the Teaching of Psychology.

Kvasova, O., Hnapovska, L., Kalinichenko, V., & Budas, I. (2022). Implications of training university teachers in developing local writing rating scales. Studies in Language Assessment, 11(1), 37-63. https://doi.org/10.58379/XVDF9070

Robinson, S., Pope, D., & Holyoak, L. (2013). Can we meet their expectations? Experiences and perceptions of feedback in the first year undergraduate students. Assessment and Evaluation in Higher Education, 38(3), 260-272. https://doi.org/10.1080/02602938.2011.629291

Sutton, P. (2012). Conceptualizing feedback literacy: Knowing, being, and acting. Innovations in Education and Teaching International, 49(1), 31-40. https://doi.org/10.1080/14703297.2012.647781

Tai, J., Ajjawi, R., Boud, D., Dawson, P., & Panadero, E. (2017). Developing evaluative judgement: Enabling students to make decisions about the quality of work. Higher Education, 6(3). https://doi.org/10.1007/s10734-017-0220-3.

Xu, J. (2009). A survey study of autonomous learning by Chinese non-English major post-graduates. English Language Teaching, 2(4), 25-32. https://doi.org/10.5539/elt.v2n4p25

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-03

Як цитувати

Дмітренко, Н., & Будас, Ю. (2023). РОЛЬ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ В АВТОНОМНОМУ НАВЧАННІ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ. ARS LINGUODIDACTICAE, (11), 36–43. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2023.1.03

Номер

Розділ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ