РОЛЬ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ В АВТОНОМНОМУ НАВЧАННІ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2023.1.03Ключові слова:
зворотний зв’язок, автономне навчання, професійно орієнтоване англомовне спілкування, англійська мова для професійного спілкуванняАнотація
Авторами представлені результати експериментального навчання щодо ролі зворотного зв’язку в автономному навчанні професійно орієнтованого англомовного спілкування. Метою експериментального навчання було дослідження впливу зворотного зв’язку на результати автономного навчання майбутніх педагогів, які вивчають обов’язкову дисципліну «Англійська мова для професійного спілкування», а також взаємозалежності рівня володіння здобувачами зворотним зв’язком і їх наявним рівнем навчальної автономії. Результати дослідження свідчать, про важливість застосування зворотного зв’язку у процесі оволодіння англійською мовою для професійного спілкування в умовах автономного навчання. Студенти, які отримували постійний зворотний зв’язок у процесі автономного навчання, продемонстрували кращі результати досягнень з дисципліни «Англійська мова для професійного спілкування». Водночас, результати дослідження підтверджують, що вищий рівень володіння зворотним зв’язком спостерігається серед майбутніх педагогів, які мають вищий рівень навчальної автономії.
Посилання
Boud, D., Lawson, R., & Thompson, D. (2013). Does student engagement in self-assessment calibrate their judgement over time? Assessment & Evaluation in Higher Education, 38(8), 941-956. https://doi.org/10.1080/02602938.2013.769198
Boud, D., Lawson, R., & Thompson, D. (2015). The calibration of student judgement through self-assessment: Disruptive effects of assessment patterns. Higher Education Research & Development, 34(1), 45-59. https://doi.org/10.1080/07294360.2014.934328
Budas, I. (2016). Assessment of foreign language proficiency in problem-based learning. European Humanities Studies: State and Society, 4, 71-81.
Butler, D.L., & Winne, P.H. (1995). Feedback and self-regulated learning: A theoretical syntheses. Review of Educational Research, 65(3), 245-281. https://doi.org/10.2307/1170684
Carless, D., & Boud, D. (2018). The development of student feedback literacy: Enabling uptake of feedback. Assessment and Evaluation in Higher Education, 43(8), 1315-1325. http://orcid.org/0000-0002-6883-2722
Dmitrenko, N., Budas, I., Koliadych, Y., & Poliarush, N. (2021). Impact of formative assessment on students’ motivation in foreign language acquisition. East European Journal of Psycholinguistics, 8(2), 36-50. https://doi.org/10.29038/eejpl.2021.8.2.dmi
Dmitrenko, N., & Budas, I. (2018). Impact of foreign language proficiency assessment on students’ motivation. Visnyk KNLU, Series «Pedagogy and Psychology», 29, 178-189. https://doi.org/10.12958/2227284420218(346)22333
Dmitrenko, N., & Budas, I. (2021). The impact of feedback on students’ autonomous ESP learning outcomes. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 13(2), 323-339. https://doi.org/10.18662/rrem/13.2/424
Dmitrenko, N., Nikolaeva, S., Melnyk, L., & Voloshyna, O. (2020). Autonomous ESP learning of prospective teachers of mathematics. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 12(1), 86-104. https://doi.org/10.18662/rrem/201
Hattie, J., & Yates, G. (2014). Using feedback to promote learning. In V.A.Benassi, C. E. Overson, & C. M. Hakala (Eds.), Applying science of learning in education: Infusing psychological science into the curriculum (pp.45-58). Society for the Teaching of Psychology.
Kvasova, O., Hnapovska, L., Kalinichenko, V., & Budas, I. (2022). Implications of training university teachers in developing local writing rating scales. Studies in Language Assessment, 11(1), 37-63. https://doi.org/10.58379/XVDF9070
Robinson, S., Pope, D., & Holyoak, L. (2013). Can we meet their expectations? Experiences and perceptions of feedback in the first year undergraduate students. Assessment and Evaluation in Higher Education, 38(3), 260-272. https://doi.org/10.1080/02602938.2011.629291
Sutton, P. (2012). Conceptualizing feedback literacy: Knowing, being, and acting. Innovations in Education and Teaching International, 49(1), 31-40. https://doi.org/10.1080/14703297.2012.647781
Tai, J., Ajjawi, R., Boud, D., Dawson, P., & Panadero, E. (2017). Developing evaluative judgement: Enabling students to make decisions about the quality of work. Higher Education, 6(3). https://doi.org/10.1007/s10734-017-0220-3.
Xu, J. (2009). A survey study of autonomous learning by Chinese non-English major post-graduates. English Language Teaching, 2(4), 25-32. https://doi.org/10.5539/elt.v2n4p25
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.