ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ УСНОГО АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ- ФОЛЬКЛОРИСТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС»

Автор(и)

  • В’ячеслав Шовковий Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0003-4876-2162
  • Тетяна Дружченко Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0002-8295-9674

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2023.1.04

Ключові слова:

змішане навчання, технологія «Перевернутий клас», усне англійське мовлення, студенти-фольклористи

Анотація

Статтю присвячено дослідженню змісту і форм змішаного навчання усного англійського мовлення студентів, які опановують фах фольклористики. В основу навчання покладено технологію «Перевернутий клас». Автори зосереджують увагу на збалансованих частках аудиторної і самостійної роботи студентів освітнього рівня «Бакалавр» в опануванні усного англійського мовлення: аудіювання і говоріння. Комплекс вправ і завдань з англійської мови орієнтовано на фахові зацікавлення студентів-фольклористів. У статті доведено ефективний вплив змішаного навчання за технологією «Перевернутий клас» на усномовленнєву англійську компетентність студентів. Зокрема результатом навчання стали розвинені уміння: аудіювати автентичні тексти за фахом; самостійно добирати матеріали для аудіювання, які відповідають тематиці фольклористичних дисциплін та рівню навченості студента; використовувати прийоми навчання аудіювання, зручні для самостійної роботи; говорити у формах діалогу та монологу на теми, пов’язані із фахом фольклориста.

Біографії авторів

В’ячеслав Шовковий, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики викладання української та іноземних мов та літератур, Навчально-науковий інститут філології

Тетяна Дружченко, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур

Посилання

Banditvilai, C. (2016). Enhancing students’ language skills through blended learning. Electronic Journal of e-Learning, 14 (3), 220–229.

Bezliudna, V., & Svyrydyuk, O. (2023). Praktyka zmishanoho navchannya pry vykladanni inozemnoyi movy u ZVO Velykobrytaniyi [Blended learning practice in teaching foreign languages in UK higher education institutions]. International Science Journal of Education & Linguistics, 1, 86-92. In Ukr.

Bezliudnyi, O., Bezliudna, V., Shcherban, I., & Komar O. (2019). Dosvid vykorystannya zmishanoho navchannya na zanyattyakh z anhliyskoyi movy u zakladakh vyshchoyi pedahohichnoyi osvity [Experience of using blended learning in English language classes in higher education pedagogical institutions]. Information Technologies and Learning Tools, 73, 86-100. In Ukr.

Dybska, T. (2020). Metodyka zmishanoho navchannya usnoho yaponskoho movlennya maybutnikh filolohiv. [Blended learning methodology for Japanese oral production development in future philologists] [PhD thesis]. Taras Shevchenko National University of Kyiv. In Ukr.

Gruber, A. (2018). Blended Language learning in higher education: Students’ and tutors’ perceptions and experiences. Innovation in Language Learning: International Conference paper, 1-5. https://bit.ly/3XzYas9

Konoplianyk, L., & Melnykova, K. (2019).Vykorystannya tekhnolohiyi «Perevernutyy klas» pry navchanni fakhovoyi inozemnoyi movy [Utilizing the «Flipped Classroom» technology in teaching a foreign language for specific purposes]. https://bit.ly/3NZbBhU. Bulletin of the National Aviation University. Series: Pedagogy. Psychology, 2(15), 38-45. In Ukr.

Kuzminska, O. (2016). Perevernute navchannya: praktychnyy aspekt [Flipped learning: practical aspect]. Informatsiyni Tekhnolohiyi v Osviti, 1, 86-98. In Ukr.

Nikolayeva, S. (Ed.). (2013). Metodyka navchannya inozemnykh mov i kultur: teoriya i praktyka Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика [Teaching foreign languages and cultures: theory and practice]. Textbook. Lenvit. In Ukr.

Noskova, M., & Shuplat, A. (2018). Vprovadzhennya elementiv zmishanoho navchannya u protsesi navchannya anhliyskoyi movy u zakladi zahalnoyi serednoyi osvity [Implementation of blended learning elements in the process of teaching English language in a secondary education institution]. Pedahohika Formuvannya Tvorchoyi Osobystosti u Vyshchiy i Zahalnoosvitniy Shkolakh, 61 (1), 90-94. In Ukr.

Popadyuk, S., & Skurativska, M. (2017). Metodolohichni zasady vykorystannya osvitnoyi kontseptsiyi «perevernute navchannya u vyshchiy shkoli» [Methodological foundations of using the educational concept of «Flipped Learning in Higher Education»]. Pedahohichni Nauky, 76 (3), 149-154. In Ukr.

Prykhodkina, N. (2014). Vykorystannya tekhnolohiyi «perevernenoho navchannya» u profesiyniy diyalʹnosti vykladachiv vyshchoyi shkoly [Utilizing the «Flipped Learning» technology in the professional activities of higher education instructors]. Naukovyy Visnyk Uzhhorodskoho Natsionalnoho Universytetu. Seriya «Pedahohika. Sotsialna Robota», 30, 141-144. In Ukr.

Sari R., Evianty R., & Amran М. (2019). Listening skills for learning German using blended learning models. Budapest International Research and Critics in Linguistics and Education (BirLE) Journal, 2, 616-621.

Shchehlova, A. (2016). Mistse proektnoho metodu dlya formuvannya i rozvytku inshomovnoyi komunikatyvnoyi kompetentnosti studentiv v umovakh zmishanoho navchannya [The role of project-based methodology in shaping and developing students’ foreign language communicative competence in the context of blended learning]. Informatsiyni Tekhnolohiyi i Zasoby Navchannya, 3 (53), 142. In Ukr.

TED-Ed. (2016, October 24). Why should you listen to Vivaldi’s «Four Seasons»? – Betsy Schwarm. [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=Xcpc8VDsv3c

TED-ED. (2016a, November, 22). The secrets of Mozart’s «magic flute»- Joshua Borths. [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=8iKd-P4Bcac

TED-Ed. (2021, September 21). The Secrets of the world’s most famous symphony – Hanako Sawada. [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=7n0tNSFJQ34&t=79s

TED-Ed. (2023, June 1). Test yourself: Can you tell the difference between music and noise? – Hanako Sawada [Video]. YouTube. https://youtu.be/UsY-WfoKy80

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-03

Як цитувати

Шовковий, В., & Дружченко, Т. (2023). ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ УСНОГО АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ- ФОЛЬКЛОРИСТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС». ARS LINGUODIDACTICAE, (11), 44–58. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2023.1.04

Номер

Розділ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ