ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ NEARPOD У НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ: ОГЛЯД ІННОВАЦІЙНОГО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2023.1.05Ключові слова:
інклюзивне навчання, інформаційні технології, дистанційна освіта, особливі освітні потреби, навчальна платформа NearpodАнотація
Інноваційний урок є зразком використання навчального потенціалу платформи NEARPOD в умовах дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами (ОПП) в основній школі. На основі аналізу останніх наукових досліджень та законодавчого забезпечення інклюзивної освіти в Україні автори пропонують реалізувати новітні інформаційні технології для подолання комунікативної ізоляції зокрема дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, фізичними ушкодженнями, які перебувають у реабілітаційних закладах. Урок української літератури на освітній онлайн-платформі Nearpod створено для: рівномірного залучення школярів до ігрових та змагальних форм навчання, виконання завдань відповідно до обмежених можливостей деяких учнів, виховання відповідальності школярів за успіх усіх членів команди, виховання поваги до інтелектуального й емоційного внеску кожного школяра до загального успіху класу.
Посилання
About rehabilitation of persons with disabilities in Ukraine. No. 2961-IV (2005, October 6)]. https://bit.ly/3PBYJ2D.
Antonov, O. Ye. (Ukladach). (2014). Slovnyk bazovykh poniat z kursu «Pedahohika»: navchalnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv (vyd. 2-he.). [Dictionary of basic concepts from the course «Pedagogy»: a study guide for students of higher educational institutions (2nd ed.)]. Ivan Franko ZDU Publishing House.
Babich, N.M. (2020). Tekhnolohiyi inklyuzyvnoho navchannya ditey z porushennyamy oporno-rukhovoho aparatu. Navchalʹno-metodychni materialy. [ Technologies of inclusive education of children with musculoskeletal disorders]. Borys Grinchenko Kyiv University Institutional Repository. In Ukr. https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32773/
Bekh, I.D. (1998). Osobystisno zoriientovane vykhovannia: Naukovo-metodychnyy posibnyk. [The person-oriented education. A theoretical and practical guide.]. ІZМN.
Bondarenko, T.V. (2018). Vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii dlia zabezpechennia dostupnosti i rozvytku inkliuzyvnoi osvity. [Use of information and communication technologies to ensure accessibility and development of inclusive education]. Information Technologies and Learning Tools, 5(67), 31-43. https://doi.org/10.33407/itlt.v67i5.2241
Charnetskyi, (n.d.) S. Oy, u luzi chervona kalyna pokhylylasya. [Oh, in the meadow a red guelder]. Library of Ukrainian literature. https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=16376
Chupakhina, S.V. (2021). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv do vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii (IT) v inkliuzyvnomu navchanni uchniv z osoblyvymy osvitnimy potrebamy. [Formation of readiness of future teachers to use information technologies (IT) in inclusive education of students with special educational needs] [Doctoral Dissertation in Education. National Pedagogical Drahomanov University, Kyiv, Ukraine].
Fedan, Y. I. (2011). Deiaki problemy rozvytku inkliuzyvnoi shkoly v Ukraini. [Some problems of inclusive school development in Ukraine]. Economy and the State, 7, 122-123.
Gladchenko, I. V. (2020, May 4). Zahalʹni rekomendatsiyi shchodo navchannya ta rozvytku ditey z porushennyamy oporno-rukhovoho aparatu. [Addressing educational and developmental needs of children with musculoskeletal disorders: A Guide for stakeholders]. Vseosvita. In Ukr. https://bit.ly/3Ob3qzn
Kovalskys, G., Sommer, F., & Abramzon, A. (2017, March 1). The Nearpod Journey Continues. https://nearpod.com/blog/the-nearpod-journey-continues/
Layne, M., Boston, W. E., & Ice, P. (2013). A longitudinal study of online learners: Shoppers, swirlers, stoppers,and succeeders as a function of demographic characteristics. Online Journal of Distance Learning Administration, 16(2), 1–12. https://bit.ly/3Jx2d2t
Malyshevska, I. A. (2018). Teoretyko-metodychni osnovy pidhotovky fakhivtsiv psykholoho-pedahohichnoho profiliu do roboty v umovakh inkliuzyvnoho osvitnoho seredovyshcha. [Theoretical and methodological foundations of training of psychological and pedagogical specialists to work in an inclusive educational environment] [Doctoral Dissertation in Education. Mykola Yarmachenko Institute of Special Pedagogy and Psychology of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv].
Ministry of Science and Education of Ukraine. (2011). Navchalʹni prohramy dlya 6-9 klasiv (Derzhavnyy standart bazovoyi i povnoyi zahalʹnoyi serednʹoyi osvity) [Educational programs for grades 6-9 (State standard of basic and comprehensive general secondary education, 2011)]. https://bit.ly/3O5rtQ3.
Mykush, L.V. (Ukladach). (2021). Vykorystannia dydaktychnoi hry yak zasobu rozshyrennia piznavalnykh mozhlyvostei uchniv z osoblyvymy osvitnimy potrebamy v umovakh inkliuzyvnoho navchannia. [The use of a didactic game as a means of expanding the cognitive abilities of students with special educational needs in the conditions of inclusive education]. Vseosvita. https://bit.ly/3NzBPGq
Poroshenko, M.A. (2019). Inkliuzyvna osvita. [Inclusive education]. Tutorial. Agency «Ukraine» LLC. Pro zatverdzhennia kontseptsii rozvytku inkliuzyvnoho navchannia: Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 01. 10. 2010 №912. [About the approval of the concept of development of inclusive education. No. 912 (2010, October 1)]. https://bit.ly/3NuzjkM
Rahmadi, I. (2021). Teachers’ technology integration and distance learning adoption amidst the COVID-19 crisis: A reflection for the optimistic future. Turkish Online Journal of Distance Education, 2(22), 26-41. https://doi.org/10.17718/TOJDE.906472
Sukhomlynskyi, V.O. (1977). Sertse viddaiu ditiam. [My heart I give to children]. Radyanska shkola.
Tiba, C., & Condy, J. (2021). Newly qualified teachers integration of technology during curriculum delivery. International Journal of Education and Practice, 9(2), 297–309. https://doi.org/10.18488/journal.61.2021.92.297.309.
Xu, D., & Jaggars, S. S. (2014). Performance gaps between online and face-to-face courses: Differences acrosstypes of students and academic subject areas. The Journal of Higher Education, 85(5), 633–659. https://doi.org/10.1080/00221546.2014.11777343
Yershov, C.I. (2014, January 20). Humanistychnyi pidkhid do inkliuzyvnoi osvity v Ukraini. Formuvannia kultury zdorovia ditei riznoho viku z osoblyvymy potrebamy. [Humanistic approach to inclusive education in Ukraine. Promoting health culture among children with special needs [Paper presentation of the All-Ukrainian scientific and practical seminar]]. Lysychansk Pedagogical College of Taras Shevchenko National University of Luhansk. https://bit.ly/3r5pdzt
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.