ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З ТЕМИ "SHAPING COMMUNICATION. COMMUNICATION WITHIN THE FRAMEWORK OF GLOBALIZATION" З ДИСЦИПЛІНИ "КОМУНІКАТИВНІ СТРАТЕГІЇ ТА ПЕРЕКЛАД" ДЛЯ СТУДЕНТІВ I КУРСУ МАГІСТРАТУРИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ "СХІДНА ФІЛОЛОГІЯ"
Ключові слова:
план заняття, студентоорієнтований підхід, мовний матеріал, академічне мовленняАнотація
У публікації представлено методичний сценарій практичного заняття з курсу англійської мови як другої іноземної для студентів I курсу магістратури спеціальності "Східна філологія" на основі студентоорієнтованого підходу. Метою заняття є вдосконалення вміння магістрів структурувати абзаци для академічного мовлення й активізація вживання лексики з теми заняття, розширення знань студентів про сучасні наукові теорії спілкування, формування академічної грамотності, розвиток уміння логічно й чітко передавати власні думки. На занятті передбачено 9 етапів: формулювання мети заняття, вивчення тематичного лексичого матеріалу, перегляд відеоролика і дискусія, робота з науковою статтею, аудіювання, письмові завдання, підведення підсумків.
Посилання
Левицький, А.Е., Трищенко, І.В., Лобода, Ю.А. та ін. (2014). Комунікативні стратегії. Англійська мова як друга іноземна: підручник. К.: ВПЦ 'Київський університет', (152-172). (in English)
Cambridge Dictionary. URL: http://dictionary.cambridge.org/ (accessed 09.11.23). Oxford dictionary of English Idioms. URL: http://dictionary.oxford.org/ (accessed 09.11.23)
Differences between oral and written communication (2023) [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/embed/ikaJbNX2yls
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Тетяна Колодько
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.