Практичне заняття з англійської мови з теми "Gardening Styles" для студентів ІІІ курсу освітньої програми "Садово-паркове господарство"
Ключові слова:
англомовна комунікативна компетентність, англійська мова для спеціальних цілей, план заняття, когнітивні уміння, графічні органайзериАнотація
Ця публікація представляє розгорнутий план-конспект практичного заняття з англійської мови для спеціальних цілей зі студентами IІІ курсу, які навчаються за освітньо-професійною програмою "Садово-паркове господарство". Формування англомовної комунікативної компетентності відбувається в інтеграції культурологічних та фахових знань у професійно орієнтованому контексті. Заняття спрямоване на вдосконалення різноманітних мовленнєвих умінь: аудіювання, читання, говоріння, письма. Розвиток когнітивних умінь студентів підтримується систематизацією мовного матеріалу та структуруванням фахових знань із застосуванням графічних органайзерів для створення мовної картини світу та засвоєння стилів садово-паркового дизайну.
Посилання
BBC. (2008, February 10). Around the world in 80 gardens (TV series 10, Episode 3). https://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b008yxz0/naround-the-world-in-80-gardens-3-india
BBC. (2018, January 20). Monty Don's paradise gardens (TV series 2, Episode 1). https://www.bbc.co.uk/programmes/b09p5qd8
Beaulieu, D. (2021, March 19). Brief history of formal landscape design. The Spruce: https://www.thespruce.com/geometric-patterns-informal-landscape-design-2130914
The School of Life. (2016, March 25). History of ideas – French & English gardens [Video]. Youtube. https://www.youtube.com/watch?v=VdVAGwbpgKU
Wikipedia. History of gardening. https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_gardening
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.