Практичне заняття з теми "Навчання англійських модальних дієслів у формі дебатів" для студентів-японістів ІІ курсу бакалаврату

Автор(и)

  • Кароліна Буднікова Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0009-0009-4696-6605

Ключові слова:

англійські модальні дієслова, дебати, студенти-японісти, навички усного англійського мовлення

Анотація

У публікації наведено методичний сценарій практичного заняття з курсу "Навчання англійських модальних дієслів" для студентів-японістів другого курсу. Запропонований план має кілька етапів: ознайомлення студентів з модальними дієсловами, підготовка до дебатів, тренування у висловлюванні аргументів, рольова гра та обговорення граматичних аспектів. Предметом дебатів було питання гендерної рівності в Україні, що дало змогу студентам досліджувати соціокультурні аспекти, одночасно покращуючи комунікативні навички.

Завдання для студентів мають на меті: 1)вдосконалити використання модальних дієслів в усному мовленні, 2)побудувати логічні та переконливі висловлювання з аргументацією. Під час підготовки студентам пропоновано праналізувати проблему, здійснити самостійний пошук аргументів в Інтернет-джерелах, продемонструвати критичне мислення.

Форма дебатів сприяє формуванню плинності і зв'язності усного англійського мовлення, набуттю навичок публічного мовлення та розширенню активного словника студентів. Крім того, дебати є засобом підвищення мотивації до вивчення англійської мови та розвитку мовленнєвих компетенцій.

Біографія автора

Кароліна Буднікова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

магістр програми "Теорія та методика навчання української мови і літератури, іноземної мови в старшій профільній школі", асистент, кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур

Посилання

Офіційний сайт Президента України. (2024). Гендерна рівність в Україні. Retrieved from https://www.president.gov.ua/en

UNESCO. (2024). Education and Gender Equality. Retrieved from https://en.unesco.org/themes/education-and-gender-equality

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-11

Як цитувати

Буднікова, К. (2024). Практичне заняття з теми "Навчання англійських модальних дієслів у формі дебатів" для студентів-японістів ІІ курсу бакалаврату. ARS LINGUODIDACTICAE, (13), 78–83. вилучено із https://journals.uran.ua/ald/article/view/306422

Номер

Розділ

ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ МОВНООСВІТНІХ ДИСЦИПЛІН В УНІВЕРСИТЕТІ