ЗАСТОСУВАННЯ КОГНІТИВНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ФАХОВОЇ ЛЕКСИКИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВИШІВ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ)

Автор(и)

  • Рита Мельник Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.09

Ключові слова:

когнітивний підхід, експліцитне та імпліцитне навчання, навчання фахової лексики, метакогнітивний аспект, когнітивні стратегії

Анотація

У статті розглядається застосування когнітивного підходу до навчання фахової лексики студентів немовних вишів, що передбачає експліцитне та імпліцитне навчання, а також метакогнітивний аспект. Робиться акцент на оволодінні студентами когнітивними стратегіями вивчення нової лексики.


https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.09

Біографія автора

Рита Мельник, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

асистент,

кафедра іноземних мов економічного факультету

Посилання

Davidko, N. Cognitive approach to teaching ESP. Web. 21 Nov. 2016.

Harvey S. and Goudvis A. Strategies that work: Teaching Comprehension to Enhance Understanding. York: Stenhouse, 2007. Print.

Kelly P. Guessing: No substitute for systematic learning of lexis. System. 199–207. Print.

Pressley M. Metacognition and Self-Regulated Comprehension. What Research Has to Say about Reading Instruction. Newark: IRA, 2002. 291–309. Print.

Pressley M., Levin J. R. and McDaniel M.A. Remembering versus inferring what a word means: Mnemonic and contextual approaches. Hillsdale, N.J.: Lawrence Erlbaum, 1987. 107–123. Print.

Nation, I. S. P. Learning Vocabulary in Another Language. New York: Cambridge University Press, 2001. Print.

Nation, I. S. P. Teaching and Learning Vocabulary. Boston: Heinle and Heinle Publishers, 1990. Print.

Schmitt, N. Vocabulary in Language Teaching. Cambridge, New York: Cambridge University Press, 2000. Print.

Schmitt, N. Vocabulary learning strategies. Vocabulary: Description, Acquisition and Pedagogy. Cambridge: Cambridge University Press, 1997. Print.

Sokmen, A. J. Current trends in teaching second language vocabulary. Vocabulary: Description, Acquisition and Pedagogy. Cambridge: Cambridge University Press, 1997. Print.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-20

Як цитувати

Мельник, Р. (2017). ЗАСТОСУВАННЯ КОГНІТИВНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ФАХОВОЇ ЛЕКСИКИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВИШІВ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ). ARS LINGUODIDACTICAE, (1), 56–61. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.09

Номер

Розділ

НАУКОВІ СТАТТІ