ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УМІНЬ ЧИТАННЯ Й ПИСЬМА У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ СТУДЕНТАМИ ВЕБ-КВЕСТУ

Автор(и)

  • Ольга Квасова Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна
  • Наталія Лямзіна Львівська національна музична академія імені Миколи Лисенка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.05

Ключові слова:

веб-квест, читання та опрацювання онлайнових презентаційних текстів, інтегровані уміння читання та письма, запобігання плагіату

Анотація

У статті висвітлюється один з етапів веб-квесту, розробленого для навчання майбутніх економістів професійно орієнтованої англійської мови, а саме етап читання та опрацювання онлайнових текстів. Створення вторинних писемних текстів на основі первинних онлайнових текстів належить до вагомих умінь, необхідних сучасним фахівцям. Представлений у статті веб-квест GoingGlobal ураховує труднощі створення вторинного тексту нерідною мовою та передбачає втілення низки принципів, що сприяють більш ефективному розвитку інтегрованих умінь читання та письма. Авторами специфіковані уміння, необхідні для читання презентаційних онлайнових текстів та створення на їх основі вторинних писемних текстів (повного тексту усного виступу та тез слайдового супроводу комп’ютерної презентації). Особливий наголос робиться на запобіганнi плагіату під час виконання зазначених завдань.

Біографії авторів

Ольга Квасова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, доцент,

кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології

Наталія Лямзіна, Львівська національна музична академія імені Миколи Лисенка

кандидат педагогічних наук, доцент,

кафедра іноземних мов

Посилання

Agolli R. WebQuest as a Fruitful Educational Innovation in ESP Arena // International conference «ICT for Language learning». – 4 th ed. http://conference. pixel-online.net/ICT4LL2011/ common/download/Paper_pdf/IBL44-291-FP-Agolli-ICT4LL2011.pdf

Almudena F. F. (2010). The CLIL Quest: A Type of Language WebQuest for Content and Language Integrated Learning (CLIL) // CORELL: Computer Resources for Language Learning. – № 3. – Р.45–64. http://www.ucam.edu/sites/default/files/corell/Issue03.pdf.

Baelo S. (2010). Blended. Learning and the European Higher Education Area: The Use of WebQuests / S. Blended Baelo // Porta Linguarium. – Enero. – № 13. – P. 43–53. Print.

Eshet Y. (2002). Digital literacy: A new terminology framework and its application to the design of meaningful technology-based learning environments // Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications. – P. 493–498. http://digitalcommons.georgiasouthern.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1557&context=etd.

Grabe, W. (2003). Reading and writing relations: Second language perspectives on research and practice. In B. Kroll (Ed.), Exploring the dynamics of second language writing (pp. 243–259). Cambridge: Cambridge University Press. Print.

Harwood, N. (2009). An interview-based study of the functions of citations in academic writing across two disciplines. Journal of Pragmatics, 41(3), 497–518. Print.

Hirvela, A. (2004). Connecting Reading and Writing in Second Language Writing Instruction. Ann Arbor: The University of Michigan Press. Print.

Howard R. (1993). A plagiarism sentiment // Journal of Teaching Writing. – №11 (3). – 233–246.

Howard R.M., T. Serviss and T.K. Rodrigue. (2010). Writing from Sources, Writing from Sentences // Writing and Pedagogy. – Vol. 2.2. – P. 77–192. http://writing.byu.edu/ static/documents/org/1176.pdf.

Hulshina, Anastasia Ievhenivna. (2006). Lingvostilisticheskie osobennosti teksta veb-saita: problema smyslovogo vospriiatiia (na materiale prezentatsionnykh tekstov veb-saita) (Гульшина А.Е. Лингвостилистические особенности текста веб- сайта: проблема смыслового восприятия: на материале презентационных текстов веб-сайта: дис. ... канд. филол. наук : 10.02.19.). Diss. Moscow. Print.

Labbo D. (2006). International Handbook of Literacy and Technology / D. Labbo, R.D. Kieffer, D. Reinking. – Vol. II. – P. 129–142. Print.

Laborda J.G. (2009). Using web quests for oral communication in English as a foreign language for Tourism Studies / J.G. Laborda // Educational Technologies &Society. – № 12(1). 257–270. Print.

Leijten, M., Van Waes, L., Schriver, K., & Hayes, J.R. (2014). Writing in the workplace: Constructing documents using multiple digital sources. Jornal of Writing Research, 5 (3), 285– 337. Print.

Liamzina, N.K. (2015). Metodyka navchannia maibutnikh ekonomistiv profesiino oriientovanoho anhliiskoho monolohichnoho movlennia z vykorystanniam informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii. (Лямзіна Н.К. Методика навчання майбутніх економістів професійно орієнтованого англомовного монологічного мовлення з використанням інформаційних технологій). Diss. Odesa. Print.

Luzón-Marco M.J. (2007). Enhancing WebQuest for Effective ESP Learning // CORELL: Computer Resources for Language Learning. – № 1. – P. 1–13. http://www.ucam.edu/ corell/issues/Issue1.pdf.

Luzón-Marco M.J. (2002). A Genre Analysis of Corporate Home Pages / M. J. Luzón-Marco // LSP& Professional Communication. – № 1. – Vol. 2. – P. 31–56. Print.

Luzón-Marco M.J. & M.N. Ruiz-Madrid. (2008). Learning to Learn in a Digital Context: Language Learning Web tasks for an Autonomising «Wreading» Competence // CORELL: Computer Resources for Language Learning. – № 2.– P. 28–45. http://www.ucam.edu/corell/issues/Issue2.pdf.

Mejia A. The use of Web-quests in CLIL setting. http://prezi.com/mtpqbfbfh2gx/the-use-of-web-quests-in-clil-settings.

Plakans, L. (2010). Independent vs. Integrated Writing Tasks: A Comparison of Task Representation. Tesol Quarterly, 44(1), 185–194. Print.

Pecorari D. (2010). Academic Writing and Plagiarism: A Linguistic Analysis // Australian review of applied linguistics. – Vol.33. № 2. – 231–324. http://www.nla.gov.au/openpublish/index.php/aral/article/viewFile/2056/2440.

Pérez Torres I. (2005). A model of WebQuest for learning an L2 // Eurocall. http://www.isabelperez.com/webquest/taller/l2/english/handout_wq_l2_en.pdf.

Pérez T.І. (2007). Web Quest: a collaborative strategy to teach content and language on the Web // Eurocall. – http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.125.709& rep=rep1&type=pdf.

Perkel D. (2010). Copy and Paste Literacy: Literacy practices in the production of a My Space profile // Trab. linguist. apl. – Vol. 49. – P. 493–511. http://dx.doi.org/10.1590/S0103- 18132010000200011.

Roig M. (2001). Plagiarism and paraphrasing criteria of college and university professors / M. Roig // Ethics & Behavior. – № 11(3). – P. 307–324. Print.

Scardamalia, M., & Bereiter, C. (1987). Knowledge telling and knowledge transforming in written composition. In S. Rosenberg (Ed.), Reading, writing and language learning (Vol. 2, pp. 142–175). Cambridge: Cambridge University Press. Print.

Zhurbenko, Natalia Leonidovna. (2008). Metodika obucheniia sozdaniiu pismennykh vtorichnykh inoiazychnykh tekstov na osnove resursov internet (na material angliiskogo iazyka). (Журбенко Н. Л. Методика обучения созданию письменных вторичных иноязычных текстов на основе ресурсов Интернета (на материале английского языка): дис…. канд. пед. наук: спец. 13.00.02). Diss. Moscow. Print.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-20

Як цитувати

Квасова, О., & Лямзіна, Н. (2018). ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УМІНЬ ЧИТАННЯ Й ПИСЬМА У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ СТУДЕНТАМИ ВЕБ-КВЕСТУ. ARS LINGUODIDACTICAE, (2), 38–44. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2018.2.05

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МОВ У СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛАХ