“ISOBEL RAINEY. EFL IN THE SECONDARY SCHOOL SECTOR: GRASSROOTS TEACHERS’ REALITIES, RESEARH AND PRACTICES” : ОГЛЯД ПОСІБНИКА

Автор(и)

  • Вікторія Дроботун Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0002-5628-6381
  • Тамара Кавицька Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0002-1528-9439

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.4.09

Ключові слова:

Grassroots teachers, secondary school sector, EFL, classroom observations.

Анотація

Isobel Rainey. EFL in The Secondary School Sector: Grassroots teachers’ realities, research and practices. CreateSpace Independent Publishing Platform, 2017. – 310p.

Біографії авторів

Вікторія Дроботун, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Асистент

Кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур

Тамара Кавицька, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-17

Як цитувати

Дроботун, В., & Кавицька, Т. (2019). “ISOBEL RAINEY. EFL IN THE SECONDARY SCHOOL SECTOR: GRASSROOTS TEACHERS’ REALITIES, RESEARH AND PRACTICES” : ОГЛЯД ПОСІБНИКА. ARS LINGUODIDACTICAE, 1(4), 62–69. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2019.4.09

Номер

Розділ

ОГЛЯДИ, РЕЦЕНЗІЇ: ЛІНГВОДИДАКТИКА