ЛІНГВОДИДАКТИЧНА КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНА CТРАТЕГІЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЯК СПІЛКУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.01Ключові слова:
контрольно-оцінювальна стратегія (assessment and evaluation strategy), процес спілкування, навчання мовиАнотація
У статті запропоновано розглянути поточний контроль і оцінювання навчання мови з позицій стратегічного підходу. Результатом дослідження є обґрунтування та результати апробації навчання англійської мови як спілкування та впровадження контрольно-оцінювальної стратегії в поточному навчанні учнів середньої школи.
https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.01
Посилання
Alderson, Charles J., and Jayanti Banerjee. “Language testing and assessment. State of the art review, Part One.” Language teaching 34(4) (2001): 213-236. Web. 23 Nov. 2016.
Bachman, Lyle F. Fundamental considerations in language testing. Oxford: Oxford University Press, 1990. Print.
Black, Paul, and Dylan Wiliam. “Assessment and Classroom Learning”. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice 5(1) (1998): 7–74. Print.
Blyznyuk, Serhiy. Rol’ otsinky u vdoskonalenni znan’, umin’ i navychok uchniv (The role of mark in improving the knowledge and skills of students). Kyiv: Znannya, 1983. Print.
Brookhart, Susan M. How to Give Effective Feedback to Your Students. ASCD: Alexandria, VA, 2008. Print.
Bygate, Martin, and Merrill Swain, and Peter Skehan. Researching Pedagogic Tasks: Second Language Learning, Teaching, and Testing. London/New York: Routledge, 2013. 194. Print.
Common European Framework of Reference for Languages: learning; teaching; evaluation. Web. 25 Nov. 2016.
Dodatok 1 do nakazu MON Ukrayiny vid 21.08.2013 № 1222 (Annex 1 to the Order of Ministry of Education and Science of Ukraine №1222 from 21.08.2013) Web. 26 Nov. 2016
Dudley-Evans, Tony. “Genre analysis: an approach to text analysis for ESP”. In Advances in Written Text Analysis, Malcolm Couthard (ed.). London/New York: Routledge, 1994. 219–228. Print.
D’yachenko, Vitaliy. Novaya didaktika (New didactics). Moscow: Narodnoe obrazovanie, 2001. Print.
D’yachenko, Vitaliy. Organizatsionnaya struktura uchebnogo protsessa I yeyo razvitie (The organizational structure of the educational process and its development). Moscow: Pedahohika 1989. Print.
Harmer, Jeremy. Essential Teacher Knowledge: Core Concepts in English Language Teaching, Glossdex. Pearson Longman, 2012. 257–287. Print.
Hattie, John, and Helen Timperley. “The Power of Feedback”. Review of Educational Research 77(1) (2007): 81–112. Print.
Heaton, John Brian. Classroom Testing. London: Longman, 1990. Print.
Il’yna, Tat’yana. Pedagogika (Pedagogics). Moscow: Prosveshchenye, 1984. 18. Print.
Inozemni movy. Prohrama dlya zahal’noosvitnikh navchal’nykh zakladiv. 5 – 9 klasy. Kryteriyi otsinyuvannya navchal’nykh dosyahnen’ z inozemnykh mov zatverdzhenni
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Олеся Любашенко, Олена Сухенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Політика охорони авторських прав відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Автори, що публікують свої статті в журналі "Ars Linguodidacticae" (журналі відкритого доступу) зберігають за собою такі права:
- Автори зберігають за собою права на авторство своєї статті та надають журналу "Ars Linguodidacticae" право першої публікації рукопису своєї статті на умовах ліцензії Creative Commons (CC BY-NC 4.0) Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на автора оригінальної роботи та першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae". Інформація про збереження права на авторство надається на титульній сторінці статті.
- Автори зберігають за собою право укладати окремі угоди на неексклюзивне розповсюдження своєї статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі "Ars Linguodidacticae" (наприклад, розміщувати статтю в електронних бібліотеках, архівах та каталогах або публікувати у складі інститутських збірників та монографій), за умови обов'язкового повного посилання на першу оригінальну публікацію в журналі "Ars Linguodidacticae".
- Політика журналу "Ars Linguodidacticae" дає змогу та заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад в інститутському репозитарії або на персональному сайті) рукопису роботи як до її подання до редакції, так і під час її редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно позначається на оперативності й динаміці цитування статті.
Редакція журналу зберігає за собою видавничі права на:
- зверстані оригінали статей та весь номер журналу;
- оформлення журналу, а також оригінальні ілюстративні та додаткові матеріали;
- репринтні перевидання журналу в друкованому та електронному вигляді.
Політика охорони авторських прав провадиться відповідно до умов ліцензії: Creative Commons Attribution-NonCommercial (Атрибуція-Некомерційне використання) 4.0 Міжнародна (CC BY-NC 4.0).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, прочитайте повний текст Публічної ліцензії CC BY-NC 4.0
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.