МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКИХ ІДІОМ СТУДЕНТАМИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Т.М. Вознюк Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ, Україна

Ключові слова:

методика, процес навчання, студент, освітня діяльність.

Анотація

У статті розкриваються особливості англійських ідіом, їхні культурні відмінності від українських сталих виразів, специфіка перекладу та розуміння. На всіх рівнях вивчення іноземної мови (англійської) є перелік ідіом та усталених словосполучень, передбачених програмою для засвоєння й запамятовування студентами, адже вони дають нам уявлення про спосіб мислення, культуру народу, мову якого вивчаємо, їхній менталітет. Незнання спеціальних методик призводить до ускладнення їх запам’ятовування й застосування. Автор наукового доробку пропонує методичні прийоми із конкретними прикладами для легкого вивчення уталених словосполучень англійської мови.

Біографія автора

Т.М. Вознюк, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ

асистент кафедри англійської мови для технічнихта агробіологічних спеціальностей

Посилання

Кунин А. В. Английская фразеология. М., 1970,

Dainty P. English Practice & Progress. Phrasal Verbs and Idioms// Peter Dainty — Mary Glasgow Magazines, 2003. – 48 p.

Oxford Idioms. Dictionary for learners of English (Оксфордский словник ідіом для тих, хто вивчає английську мову). – Oxford University Press. 2006.

Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / кол. авторів під керівн. С.Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 1999. – 320 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-27