МОТИВАЦІЯ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Ключові слова:
мотивація, оволодіння другою мовою, внутрішня мотивація, зовнішня мотивація.Анотація
У статті розглядаються мотиваційні чинники у вивченні англійської як другої мови й аналізуються відповіді студентів на питання мотиваційного дослідження. Доведено, що мотивація є ключовим фактором в успішному вивченні другої мови, що може позитивно впливати на інтерес студентів щодо вивчення англійської мови. Формулюється висновок про те, що викладачі сприятимуть підвищенню мотивації студентів, якщо виявлятимуть повагу до їх інтересів та уподобань, стилю навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Yulia Demianova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).