ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ДІТЕЙ: ЯК ЗБЕРЕГТИ МОТИВАЦІЮ

Авторы

  • Yu.O. Demianova Національний університет біоресурсів і природокористування України, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2206-0162
  • P.R. Gostieva Запорізький педагогічний коледж, Ukraine

Ключевые слова:

діти, англійська як друга мова, мотивація

Аннотация

Маленькі діти опановують іноземні мови в інший спосіб, ніж дорослі. Тому завданням педагога є враховувати психологічні й вікові особливості дітей з метою задовольнити їх потреби, враховуючи індивідуальні стилі навчання. У цій роботі автори аналізують наявну психолого-педагогічну літературу із зазначеної тематики та пропонують деякі методичні рекомендації з приводу того, як краще й ефективніше організувати навчальний процес, зберегти й підсилити навчальну мотивацію дітей.

 

Биографии авторов

Yu.O. Demianova, Національний університет біоресурсів і природокористування України

кандидат філол. наук

P.R. Gostieva, Запорізький педагогічний коледж

студентка

Библиографические ссылки

Asher, J. James. (2006). The Total Physical Response Approach to Learning Language. www.tprworld.com/organizing.htm (Accessed on 12 February 2017).

Bourke, J. (2006). Designing a topic-based syllabus for young learners. ELT Journal, 60/3, pp. 279-286.

Cameron, L. (2003). Challenges for ELT from the expansion in teaching children. ELT Journal, 57/2, pp. 105-112.

Dörnyei, Z. (1994). Motivation and Motivating in the Foreign Language Classroom. The Modern Language Journal. 78/3, pp. 273-284.

Hashemi, Masoud. (2008) Techniques in Teaching English to Children, Oral presentation, Islamic Azad University, Toyserkan Branch, Iran Kang Shin, Joan. (2006) Ten Helpful Ideas for Teaching English to Young Learners, English Teaching Forum,, number 2, USA.

Lightbown, P. and Spada, N. (2001). Factors Affecting Second Language Learning. In Candlin C. and Mercer N. (eds.). English Language Teaching in its Social Context. London: Routledge. pp. 28-43.

Willis, D. and Willis, J. (2007). Doing Task-based Teaching. Oxford: Oxford University Press.

Загрузки

Опубликован

2017-03-06