ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ З ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • В.М. Смоляк Класичний приватний університет, м. Запоріжжя, Україна, Україна

Ключові слова:

персональне навчальне середовище (Personal Learning Environment, PLE, підготовка вчителя з початкової освіти, педагогічний коледж, освітній процес, початкова школа.

Анотація

У статті розглянуто шляхи формування готовності майбутніх учителів  з початкової освіти до використання персонального навчального середовища. Розглянуті теоретичні аспекти педагогічної проблеми "формування готовності" майбутніх педагогів до професійної діяльності.

Запропоновані  шляхів  формування готовності майбутніх учителів з початкової освіти до використання  персонального навчального середовища, серед яких: необхідність зміни засобів, форм і методів навчання та виховання студентів у вищому навчальному закладі; організація освітнього процесу з підготовки майбутніх учителів початкової школи з використанням типового PLE вищого навчального закладу; динамічний характер PLE ВУЗу, яке постійно удосконалюється і змінюється; підтримка з боку адміністрації базових шкіл щодо розгортання і використання персонального навчального середовища школи.

 

Біографія автора

В.М. Смоляк, Класичний приватний університет, м. Запоріжжя, Україна

аспірант

Посилання

Ангеловски К. Учителя и инновации / К. Ангеловски Крсте. [Пер. с македонського]. – М. : Просвещение, 1991. – 159 с.

Двадцатипятилетие научной школы "Подготовка творческого учителя": проблемы, поиски, решения: коллектив. моногр. очерк / [А. И. Кузьминский и др.; ред. Л. Кондрашова]. – Черкассы: ЧНУ им. Богдана Хмельницкого, 2014. – 233 с.

Кучерявий О. Г. Педагогіка: особистісно-розвивальні аспекти : [навч. посіб.] / О. Г. Кучерявий. – К. : НВП "Наукова думка", 2011. – 464 с.

Сластенин В.А. Педагогика. Инновационная деятельность / Сластенин В.А., Подымова Л.С. – М.: Магистр, 1997. – 223 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-21