РОЛЬОВА ГРА НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Світлана Цимбал Національний університет біоресурсів і природокористування України, Україна https://orcid.org/0000-0003-0652-369X

Ключові слова:

рольова гра, навчання, студент, заняття, англійська мова, діяльність

Анотація

Автор статті розкриває досвід використання рольових ігор при викладанні дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням" для студентів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів (на прикладі навчання студентів технічних спеціальностей Національного університету біоресурсів і природокористування України). Визначається застосування рольових ігор у різних галузях і сферах людської поведінки і практики. Наводяться теоретичні та практичні приклади застосування рольових ігор на заняттях англійської мови.

 

Біографія автора

Світлана Цимбал, Національний університет біоресурсів і природокористування України

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей

Посилання

Артемов В. А. Психология обучения иностранным языкам: Учеб. пособие. – М.: Просвещение, 1983. – 222 с.

Горностай П. П. Личность и роль : ролевой подход в социальной психологии личности : [монографія] / П. П. Горностай. – К.: Интерпресс ЛТД, 2007. – 317 с.

Ушинський К.Д. Людина як предмет виховання. Вибр. пед твори: У2-х т. – Т.1. – К.: Просвіта, 1957. – 406 с.

Филатов В.М. Методическая типология ролевых игр//Иностранные языки в школе. – 1988. – № 2. – С. 41-47.

Яцковская Г. В. Иностранные языки в школе. – 1985. – № 5. – С. 12-17.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-28