СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.4.2017.150423Ключові слова:
комунікація, інтеракція, перцепція, кінесіка, проксеміка, риторикаАнотація
Мета роботи полягає у розкритті методологічного потенціалу сучасної концепції ділової комунікації. Методологія. Концептуальним методологічним ядром дослідження є компаративний аналіз теоретико-методологічного інструментарію сучасної концепції ділової комунікації. Даний підхід дасть змогу розкрити загальне та особливе в сучасній концепції ділової комунікації, показати її теоретичну модель, структуру та виявити її головні функції у сучасному державному управлінні. Наукова новизна. Наукова новизна роботи полягає у концептуалізація сучасної ділової комунікації та її осмисленні у сфері мовленнєвих проблем. Висновки. Обґрунтовано наукову доцільність використання сучасної концепції ділової комунікації та її модифікацій у теоретико-методологічному дослідженні проблем державного управління. Наведені у статті теоретико-методологічні парадигми, моделі, схеми вводять читача у сферу сучасної ділової комунікації, стимулюючи пошук нових шляхів та способів дослідження міжособистісного спілкування.
Посилання
Аристотель, Дионисий Галикарнаский, Деметрий. Античные риторики / Аристотель, Дионисий Галикарнаский, Деметрий. Под ред. А.А.Тахо-Годи; [пер. А.А.Тахо-Годи] – М. : Издательство МГУ, 1978. – 352 с.
Блек С. Паблик Рилейшенз. Что это такое? / С. Блек; [пер. с англ. СП «АСЭС – Москва»], М. : Новости, 1990. – 240 с.
Винер Н. Кибернетика и общество / Н. Винер; [пер. з англ. Е.Г. Панфилова]. Общ. ред. и предисл. Э.Я. Кольмана. – М., Изд. иностр. лит., 1958. – 200 с.
Гіденс Е. Соціологія / E. Гіденс; [пер. з англ. В. Шовкун, А. Олійник]. – К. : Основи, 1999. – 726 с.
Гурне Б. Державне управління / Гурне Б. [пер. з франц. В.Шовкуна]. – К. : Основи, 1993. – 165 с.
Крос К. Політична комунікація і висвітлення новин у демократичних суспільствах / К. Крос, Р. Гакет; [пер. з англ. Р.Ткачук]. – К. : Основи, 2000. – 142 с.
Лалл Дж. Мас-медіа, комунікація, культура : глобальний підхід / Лалл Дж.; [пер. з англ. О.Г. Гриценка]. – К. : К.І.С., 2002. – 264 с.
Мескон М.Х. Основы менеджмента / Мескон М.Х., Альберт М., Хедуори Ф.; [пер. с англ. М.А. Майоровой]. – М. : Дело ЛТД, 1994. – 702 с.
Хабермас Ю. Демократия, разум, нравственность / Хабермас Ю.; [пер. с нем. Н.В.Мотрошиловой]. – М. : АО. КАМІ, Academia, 1995. – С. 68 – 73.
Шрьодер П. Нове публічне адміністрування або як досягнути ефективного врядування? / Шрьодер П.; [пер. з нім. В. Шведа]. – К. : Заповіт. – 2008. – 78 с.
Ясперс К. Коммуникация / К. Ясперс. – М. : Политиздат, 1991. – 399 с.
Berkly G. The Craft of Public Administration / Berkly G., Rouse J., Begovich R. – 1991.
Dance F. The Concept of Communication // Dance F. Journal of Communication. – 1970. – № 20. – P. 201 – 210.
Encyclopedia Americana, V. 7. – 1973. – 423 – 430 p.
Ferguson S.D. Communication Planning : An Integrated Approach / Ferguson S.D. – Sage Publication, Inc., 1999. – 262 р.
Fiske J. 1982. Introduction to Communication Studies / Fiske, John. – London and New York : Methuen. 2 – 3 p.
Romyr F. Communication & Public Affairs / Romyr & Associates. – 1995. – 7 p.
Shannon, Claud E. The Mathematical Theory of Communication / Shannon, Claud E., and Weaver, Warren. – Urbana : University of Illinois Press. 49 p.
Schwartzenberg R.-J. Sociology Politique / Schwartzenberg R.-J. 1988. – 42 p.
Watts D. Political Communication Today / Watts D. – Manchester, 1997. – 106 p.
Aristotel, Dionisiy Galikarnassky, Demetry. (1978). Antique Rhetorics. Moscow. МSU. [in Russian].
Black, S. (1990). Public Relations. What is it? Мoscow. News. [in Russian].
Viner, N. (1958). Cybernetics and Society. Мoscow. Foregn Literature. [in Russian].
Gidens, A. (1999). Sociology. Кyiv. Osnovy. [in Ukrainian].
Gurne B. Public Administration. Кyiv. Osnovy. [in Ukrainian].
Kros К., Gacket R. (2012). Political communication. Кyiv: Osnovy. [in Ukrainian].
Lall, J. (2002). Mass media, communication, culture: global approach. Кyiv. [in Ukrainian].
Меsкоn М.H. Base of management. (1994). Мoscow. Delo LTD. [in Russian].
Habermas J. Democracy, consciousness and ethic (1995). Мoscow. КАМІ, Academia. [in Russian].
Schroder P. (2008) New public management or how to approach effective management? Кyiv. Zapovit. [in Ukrainian].
Jaspers К. (1991). Communication. Мoscow. Politizdat. [in Russian].
Berkly G. (1991). The Craft of Public Administration. [in English].
Dance F. (1970). The Concept of Communication. Journal of Communication. Sage Publication, Inc. [in English].
Encyclopedia Americana. (1973.) V. 7. New York. [in English].
Ferguson S.D. (1999). Communication Planning : An Integrated Approach. Sage Publication, Inc. [in English].
Fiske, John. (1982). Introduction to Communication Studies London and New York : Methuen. [in English].
Romyr F. (1995). Communication & Public Affairs. New York. [in English].
Shannon C. (1949). The Mathematical Theory of Communication. Urbana : University of Illinois Press. [in English].
Schwartzenberg R.-J. (1988). Sociology Politique. New York. [in English].
Watts D. (1997). Political Communication Today. New York. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Sergii Yatsenco
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.