СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ СПРАВІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.1.2018.150435Ключові слова:
соціальні комунікації, готельно-ресторанна справа, культура, маніпуляція, медіаАнотація
Метою статті є аналіз специфіки багатовекторного впливу соціальних комунікацій на готельно- ресторанну справу. Методологія дослідження передбачає використання компаративного методу, методів аналізу та синтезу. Наукова новизна полягає в тому, що окреслюються основні шляхи сучасної продуктивної взаємодії соціальних комунікацій та інших сфер людського існування загалом та ресторанної справи зокрема. Висновки. Розвиток готельно-ресторанної справи не можна уявити відокремлено від інших сфер людського існування. Формування певного рівня закладів має відповідати запитам споживачів. Соціальні комунікації є невід’ємною частиною життя суспільства, причому вони мають як низку позитивних, так і негативних аспектів. Їхній вплив та взаємозв’язок з готельно-ресторанною справою може проявлятися багаторівнево, включаючи маніпуляцію свідомістю крізь соціальні мережі, соціальні медіа (телебачення) та спеціальну друковану пресу. За рахунок акценту на певні ключові для конкретного закладу елементи можна досягнути істотної популяризації, що вплине на подальшу долю закладів.
Посилання
Білан Н.І. Соціальні комунікації в інформаційному суспільстві / Н.І. Білан // Наукові записки Інституту журналістики. - Том 56. - 2014. – С.171-175.
Варипаєв О.М. Готельний та ресторанний бізнес як складова індустрії гостинності / О.М. Варипаєв, Л.М. Варипаєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 614-621.
Гумен О.С. Модернізація інформаційного забезпечення професійної комунікації готельно- ресторанної справи / Гумен О.С. // Молодий вчений. - № 4 (31). – Херсон, 2016. – С.494-497.
Зражевська Н.І. Масова комунікація і культура: Лекції. – Черкаси, - 2006. – 195 с.
Кара-Мурза, С. Г. Манипуляция сознанием / С. Г. Кара-Мурза [Электронный ресурс]. — М., 2000. — Режим доступа: http://www.kara-murza.ru/books/manipul/manipul49.htm#hdr_72.
Мандзяк О.М. Комунікаційно-проектна співпраця зацікавлених сторін готельно-ресторанного бізнесу: нотатки до проблеми / Мандзяк О.М. // Молодий вчений. - № 12.1 (40). – Херсон, 2016. – С.155- 158.
Холод О. Соціальні комунікації як поняття в науковій галузі «соціальні комунікації» / Олександр Холод // Психолінгвістика. - 2013. - Вип. 12. - С.286-293.
Чернишова Н.П. Cучасні Інтернет технології як засіб маніпуляції громадською думкою / Чернишова Н.П.// Соціальні комунікації: теорія і практика : наук. журн. [наук. ред. О. М. Холод]. – Т. 1. – К. : МЦД СК «Комтека», 2015. – С.156-162.
Bilan, N.I. (2014). Social Communication in the Information Society, Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky, Vol. 56, 171-175. [in Ukrainian].
Varipayev, O.M., & Varipayeva, L.M. (2009). Hotel and restaurant business as a part of the hospitality industry, Ekonomichna stratehiya i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh, Issue. 2, 614-621 [in Ukrainian].
Gumen, O.S. (2016). Modernization of information provision of professional communication of hotel and restaurant business, Molodyy vchenyy, 4 (31), p.494-497 [in Ukrainian]
Zrazhevskaya, N.I. (2006). Mass Communication and Culture: Lectures, Cherkasy [in Ukrainian]
Kara-Murza, S.G. (2000). Manipulation by Consciousness. Retrieved from http://www.kara-murza.ru/ books/manipul/manipul49.htm#hdr_72. [in Russian].
Manziak, O.M. (2016). Communication and project cooperation between the interested parties of the hotel and restaurant business: notes to the problem, Molodyy vchenyy, 12.1 (40),155-158 [in Ukrainian]
Kholod, O. (2013). Social communications as a concept in the scientific field “social communications”, Psykholinhvistyka, Issue 12. p.286-293 [in Ukrainian]
Chernyshova, N.P.(2015). Modern Internet technologies as a means of manipulating public opinion, Social Communications: Theory and Practice, 156-162 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Irina Verezomska, Oksana Oliinyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.