СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ЇХ РОЗВИТКУ В УКРАЇНСЬКОМУ ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2018.150605Ключові слова:
соціальні комунікації, інтернет-простір, інтерактивність, інформаційні технології, соціальні мережіАнотація
Мета роботи. Дослідження пов’язане з аналізом основних тенденцій розвитку соціальних комунікацій в Україні та виокремленням четвертого рівня інтерактивності в соціальних інтернет-комунікаціях. Методологія дослідження полягає в застосуванні методів аналізу і синтезу. Використаний методологічний підхід дозволяє розкрити та піддати аналізу соціальні комунікації та тенденції їх розвитку в українському Інтернет-просторі. Наукова новизна роботи полягає у тому, що вперше виокремлюються особливості рівнів інтерактивності в соціальних комунікаціях інтернет-простору. Проведено аналіз існуючих тенденцій розвитку соціальних комунікацій в інтернеті. Виділено новий рівень інтерактивності в українських соціальних інтернет-комунікаціях. Висновки. Український інтернет-простір характеризується як позитивними, так і негативними тенденціями розвитку соціальних комунікацій. Основними напрямами розповсюдження соціальних комунікацій в українському інформаційному інтернет-середовищі є соціальні мережі, ЗМІ, блоги та інформаційно-комунікаційні джерела, що характеризуються багаторівневою інтерактивністю та індивідуальним підходом до реципієнту.
Посилання
Білан Н. І. Соціальні комунікації в інформаційному суспільстві: теорія, еволюція, моделі та прикладні аспекти : дис. докт. соц. наук : спец. 27.00.01. К., 2016. 427 с.
Остапенко Г. І. Дослідження обособлення особистості молодої людини в контексті інтернет-комунікації. Соціальні комунікації: теорія і практика : наук. журн. [наук. ред. О. М. Холод]. Т. 1. К. : МЦД СК «Комтека», 2015. 314 с.
Сидоров М. В. Інтернет як засіб соціальної комунікації та соціального впливу. Політичний менеджмент. 2018. No4. 125 с.
Холод О. М. Семантика терміна «соціальні комунікації»: концептуальні підходи. Соціальні комунікації: теорія і практика : наук. журн. [наук. ред. О. М. Холод]. Т. 1. К. : МЦД СК «Комтека», 2015. 314 с.
Коміна Т. О. Особливості сучасної теорії комунікаційних технологій. Соціальні комунікації: теорія і практика : наук. журн. [наук. ред. О. М. Холод]. Т. 1. К. : МЦД СК «Комтека», 2015. 314 с.
Akyazi, E. & Unal, A.T. (2015): “Purpose, Adoption and Level of Loneliness Relation and the Use of Social Networks: A Study on Undergraduate Communication Students”, Global Media Journal, 6(3)
Boyd, D. & Ellison, N. (2018): “Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship”, Journal of Computer Mediated Communication, 13(1)
Gunduz, U. & Pembecioglu, N. (2015): “The Role of Social Media in the Sharing and Delivery of Authoritative and Governmental Issues”, European Journal of Research on Education, Special Issue: Contemporary Studies in Social Science.
Ozel, A. P. (2016): “Social Media and Trust: An Empirical Research Directed to Government, Non-Governmental Organizations and Business, Academic Journal of Information Technology, 7(2)
McLaughlin M. L, Osborne K. K. & Ellison N. B. (2015): “Virtual Community in a Telepresence Environment”, Virtual Culture Identity and Communication in Cybersociety, ed. by Steven G. Jones, U.K: Sage Publications
Vural, B. A. & Bat, M. (2016): “Social Media As a New Communication Environment: A Research on Ege University Faculty of Communication”, Journal of Yasar University, 20(5)
Tapscott, D. (2018). Growing up digital: The rise of the net generation. New York: McGraw-Hill Trade
Waskul, D. and Douglass, M. (2017). “Cyberself”: The emergence of self in on-line chat. Information Society, 13(4), 375-397
Navarro, P. (2017). The promise and potential pitfalls of cyberlearning. In R.A. Cole (Ed.), Issues in web-based pedagogy (pp.281-296). Wesport, CT: Greenwood Press
Bilan, N. I. (2016). Social Communications in the Information Society: Theory, Evolution, Models and Applied Aspects: social sciences. Kyiv [in Ukrainian].
Ostapenko, G.I. (2015). Investigation of the isolation of the personality of a young person in the context of Internet communication. Kyiv: Komtek [in Ukrainian].
Sidorov, M. V. (2018). The Internet as a Means of Social Communication and Social Impact. Kyiv: Komtek [in Ukrainian].
Kholod, O. M. (2015). Social Communication: Theory and Practice: Sciences. Kyiv: Komtek [in Ukrainian].
Komina, T. O. (n.d.). Features of the modern theory of communication technologies. Kyiv: Komtek [in Ukrainian].
Akyazi, E. & Unal, A.T. (2015). “Purpose, Adoption and Level of Loneliness Relation and the Use of Social Networks: A Study on Undergraduate Communication Students”, Global Media Journal, 6(3) [in English].
Boyd, D. & Ellison, N. (2018). “Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship”, Journal of Computer Mediated Communication, 13(1) [in English].
Gunduz, U. & Pembecioglu, N. (2015). “The Role of Social Media in the Sharing and Delivery of Authoritative and Governmental Issues”, European Journal of Research on Education, Special Issue: Contemporary Studies in Social Science [in English].
Ozel, A. P. (2016). “Social Media and Trust: An Empirical Research Directed to Government, Non- Governmental Organizations and Business, Academic Journal of Information Technology, 7(2) [in English].
McLaughlin M. L, Osborne K. K. & Ellison N. B. (2015). “Virtual Community in a Telepresence Environment”, Virtual Culture Identity and Communication in Cybersociety, ed. by Steven G. Jones, U.K: Sage Publications [in English].
Vural, B. A. & Bat, M. (2016). “Social Media As a New Communication Environment: A Research on Ege University Faculty of Communication”, Journal of Yasar University, 20(5) [in English].
Tapscott, D. (2018). Growing up digital: The rise of the net generation. New York: McGraw-Hill Trade [in English].
Waskul, D. and Douglass, M. (2017). “Cyberself”: The emergence of self in on-line chat. Information Society, 13(4) [in English].
Navarro, P. (2017). The promise and potential pitfalls of cyberlearning. In R.A. Cole (Ed.), Issues in web-based pedagogy (pp.281-296). Wesport, CT: Greenwood Press [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Olga Anisimova, Kateryna Denysova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.