ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТОЗНАВЦІВ В УКРАїНІ: НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ РОЗшИРЮЄТЬСЯ У НОВИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.1.2019.165311Ключові слова:
професійна освіта, документознавствоАнотація
Мета роботи полягає у виявленні суперечностей, наявних у цілях підготовки фахівців за спеціальністю 015.05 Професійна освіта (документознавство). методи дослідження: аналіз документального потоку публікацій з підготовки фахівців за спеціальністю 015.05 Професійна освіта (документознавство), метод аналогії для виявлення спільного та відмінностей у підготовці документознавців в Україні; метод конкретизації для детального вивчення підготовки документознавців за спеціальністю 015 Професійна освіта у нинішніх умовах. Наукова новизна полягає в охарактеризуванні виявлених суперечностей у підготовці документознавця у межах педагогічної спеціальності 015 Професійна освіта. Висновки. Зміст і цілі підготовки педагогів професійної освіти із спеціалізацією «документознавство» потребують наукового обґрунтування для спеціальності 015 Професійна освіта відповідно до кваліфікаційних вимог стандарту документно-інформаційної освітиПосилання
Бездрабко В. Документознавство в Україні: інституціоналізація та сучасний розвиток. Київ, Четверта хвиля. 2009. 720 с.
Демуз І. Підготовка фахівців з документознавства у межах спеціальності 015 «Професійна освіта»: виклики сьогодення. Соціум. Документ. Комунікація. Серія: Історичні науки. 2018. Вип. 5. С. 282-295.
Жижко Т.А., Гуменюк Т.Б., Титова Н.М., Субіна О.О. «Освітньо-професійний комплекс: 015 Професійна освіта. Документознавство». Київ : Видавництво Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. 2017. 192 с.
Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. Москва : Издательский центр «Академия», 2004. 304 с.
Чумаченко Д. В. Основні складові методики навчання електронному діловодству майбутніх бакалаврів професійної освіти. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2016. Вип. 54. С.223-227.
Семеног О. Курс академічної культури у підготовці майбутніх фахівців спеціальності 015 «Професійна освіта. Документознавство». Актуальні проблеми вищої професійної освіти України: Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2018 р. Київ : НАУ, 2018. С.134-138.
Чумаченко Д. В. Аналіз стану підготовки педагогів професійного навчання з документознавства в педагогічних університетах. Освітній дискурс. Гуманітарні науки. 2018. Вип. 7. С. 64-73.
Стандарт вищої освіти України другий (магістерський) рівень, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями). URL:https://mon.gov.ua/ua/osvita/visha- osvita/naukovo-metodichna-rada-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini/proekti-standartiv-vishoyi-osviti. (дата звернення: 15.12.2018).
Стандарт вищої освіти за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha- osvita/zatverdzeni%20standarty/12/21/029-informatsiyna-bibliotechna-ta-arkhivna-sprava-bakalavr.pdf (дата звернення: 25.12.2018).
Bezdrabko, V. (2009). Documentation in Ukraine: Institutions and Institutions and Successful Development. Kyjiv: Chetverta khvylja [in Ukrainian].
Demuz, I. (2018). Training of Documentation Specialists within the Specialty 015 “Professional Education”: Challenges of the Present. Socium. Dokument. Komunikacija . Serija: : Istorychni nauky, 5, 282- 295 [in Ukrainian]
Zhyzhko, T., &Ghumenjuk, T.,& Tytova, N., Subina, O. (2017). “Educational and professional complex: 015 Professional education. Documentation”. Kyjiv: Vydavnyctvo Nacionaljnogho pedaghoghichnogho universytetu imeni M. P. Draghomanova [in Ukrainian]
Klimov, Ye.A. (2004). Psikhologiya professionalnogo samoopredeleniya: Ucheb. posobie dlya stud. vyssh. ped. ucheb. zavedeniy. M.: Izdatelskiy tsentr «Akademiya» [in Russian].
Chumachenko, D. (2006). The main components of the methodology of teaching e-business to future bachelors of professional education. Naukovyj chasopys NPU imeni M. P. Draghomanova. Serija 5: Pedaghoghichni nauky: realiji ta perspektyvy, 5, 223-227 [in Ukrainian]
Semenogh, O. (2018). The course of academic culture in the training of future specialists specialty 015 “Professional education. Documentation”. Actual problems of higher professional education of Ukraine: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference, (pp.134-138). Kyjiv: NAU [in Ukrainian]
Chumachenko, D. (2018). Analysis of the training of teachers of vocational training in document science at pedagogical universities. Osvitnij dyskurs. Ghumanitarni nauky, 7, 64-73 [in Ukrainian]
The standard of higher education of Ukraine is the second (master’s) level, branch of knowledge 01 Education/Pedagogy, specialty 015 Professional education (by specialization) (2018). Retrieved from:https:// mon.gov.ua/ua/osvita/visha-osvita/naukovo-metodichna-rada-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini/proekti- standartiv-vishoyi-osviti [in Ukrainian]
The standard of higher education in the specialty 029 “Information, Library and Archival Affairs” for the first (Bachelor) level of higher education (2018). Retrieved from:https://mon.gov.ua/storage/app/media/ vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/12/21/029-informatsiyna-bibliotechna-ta-arkhivna-sprava-bakalavr. pdf [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Oksana Matvienko, Michael Tsyvin
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.