ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНЬОГО ЖУРНАЛІСТА: АКСІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2019.187980Ключові слова:
професійна культура, професійна культура журналіста, інтерактивні методи навчання, кейс-методи, аксіологічний аспект.Анотація
Мета статті полягає у виявленні особливостей застосування кейс-методів для підвищення професійної культури студентів-журналістів у закладах вищої освіти в аксіологічному аспекті. У роботі використано комплекс дослідницьких методів, зокрема при вивченні наукової літератури послуговувалися аналітичним методом. З метою створення первинного уявлення про проблему і шляхи її розв’язання – текстологічний. Для вирішення проблеми ідентифікації поняття «професійна культура журналістів» застосовано термінологічний аналіз. З’ясувати особливості «кейс-методу» допомогли методи класифікації та порівняння, визначити його специфіку допоміг описовий метод. Метод узагальнення дав змогу подати результати проведеного дослідження. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні доцільності застосування кейс-методів у процесі професійної підготовки студентів- журналістів у закладах вищої освіти. Висновки. Розкрито доцільність застосування інтерактивних методів у процесі професійної підготовки студентів-журналістів у закладах вищої освіти. Виявлено особливості та переваги використання кейс-методів під час вивчення дисципліни «Етика журналістської, рекламної та PR-діяльності» для підвищення професійної культури журналістів.
Посилання
Буркова Л. В. Аксіологічний компонент професійних компетентностей для фахівців соціономічних професій. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2016. №. 9. С. 5–9.
Дяченко М. Д. Сутність та специфіка педагогічного процесу розвитку творчого потенціалу майбутніх журналістів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2013. №. 28. С. 136–143.
Рожнова Г. П. Організаційно-педагогічне та нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України. Імідж сучасного педагога. 2017. № 1. С. 16–19.
Скиба М. Застосування кейс-методу для формування конструктивних і проективних умінь еколого-педагогічної діяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. № 4 (58). С. 354–362.
Сурмін Ю. П. Кейс-метод: становлення та розвиток в Україні. Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. 2015. № 2. С. 19–28.
Шумська С. Є. Використання кейс-методу у професійному навчанні. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2013. №. 2. С. 277–280.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Olena Pankevych

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.