ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНЬОГО ЖУРНАЛІСТА: АКСІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2019.187980Keywords:
професійна культура, професійна культура журналіста, інтерактивні методи навчання, кейс-методи, аксіологічний аспект.Abstract
Мета статті полягає у виявленні особливостей застосування кейс-методів для підвищення професійної культури студентів-журналістів у закладах вищої освіти в аксіологічному аспекті. У роботі використано комплекс дослідницьких методів, зокрема при вивченні наукової літератури послуговувалися аналітичним методом. З метою створення первинного уявлення про проблему і шляхи її розв’язання – текстологічний. Для вирішення проблеми ідентифікації поняття «професійна культура журналістів» застосовано термінологічний аналіз. З’ясувати особливості «кейс-методу» допомогли методи класифікації та порівняння, визначити його специфіку допоміг описовий метод. Метод узагальнення дав змогу подати результати проведеного дослідження. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні доцільності застосування кейс-методів у процесі професійної підготовки студентів- журналістів у закладах вищої освіти. Висновки. Розкрито доцільність застосування інтерактивних методів у процесі професійної підготовки студентів-журналістів у закладах вищої освіти. Виявлено особливості та переваги використання кейс-методів під час вивчення дисципліни «Етика журналістської, рекламної та PR-діяльності» для підвищення професійної культури журналістів.
References
Буркова Л. В. Аксіологічний компонент професійних компетентностей для фахівців соціономічних професій. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2016. №. 9. С. 5–9.
Дяченко М. Д. Сутність та специфіка педагогічного процесу розвитку творчого потенціалу майбутніх журналістів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2013. №. 28. С. 136–143.
Рожнова Г. П. Організаційно-педагогічне та нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України. Імідж сучасного педагога. 2017. № 1. С. 16–19.
Скиба М. Застосування кейс-методу для формування конструктивних і проективних умінь еколого-педагогічної діяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. № 4 (58). С. 354–362.
Сурмін Ю. П. Кейс-метод: становлення та розвиток в Україні. Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. 2015. № 2. С. 19–28.
Шумська С. Є. Використання кейс-методу у професійному навчанні. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2013. №. 2. С. 277–280.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 Olena Pankevych
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).