ПОЗИЦІОНУВАННЯ БІБЛІОТЕКИ У МОЛОДІЖНОМУ ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • Наталія Вовк
  • Софія Жаворонко

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2021.238777

Анотація

Метою роботи є вивчення організаційних аспектів рекламно-інформаційного представлення діяльності сучасних публічних бібліотек у мережі інтернет. Методологія дослідження використовує інструментарій методу моделювання: постановка задачі, створення та аналіз моделі. Застосування принципів цілісності, ієрархічності та структурності дає змогу розглядати сторінку бібліотеки у соціальній мережі Instagram як частину просування діяльності бібліотеки. Наукова новизна роботи полягає у розширені теоретичних знань та практичних навиків щодо представлення діяльності бібліотек у соціальних мережах та вплив останніх на залучення молоді до бібліотек. У статті розглянуто основні аспекти популяризації обласної бібліотеки у соціальній мережі Instagram. Висновки. Проведене дослідження показало, що, використовуючи соціальні мережі як інструмент представлення у віртуальному просторі, бібліотечні установи оперативно інформують відвідувачів про актуальні бібліотечні новини, надають цілодобовий доступ до інформаційних ресурсів та здійснюють віддалене довідково-інформаційне обслуговування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-01