ОНЛАЙН-РЕПУТАЦІЯ БІБЛІОТЕКИ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2021.244717Анотація
Мета роботи. Репрезентувати інноваційні засоби та підходи у взаємодії бібліотек із читачами під час локдаунів, що, своєю чергою, позитивно відображається на їхній репутації. Методологія дослідження. Застосування таких загальнонаукових методів, як аналізу і синтезу, узагальнення і абстрагування, опису та порівняння уможливило виявлення актуальних інструментів взаємодії бібліотек із читачами під час локдаунів. Основними підходами наукового пізнання задля реалізації поставленої мети були описовий, системний і моделювання. Наукова новизна роботи полягає в тому, що на основі емпіричного методу включеного спостереження, п’ятирічного досвіду практичної діяльності автора зі здійснення онлайн-маркетингу профільної організації, за допомогою фахових матеріалів, офіційних блогів та, власне, безпосередньо ресурсів бібліотек обґрунтовано доцільність продовження активної взаємодії з користувачами навіть під час локдаунів. Висновки. Формування репутації та підвищення престижу бібліотеки в онлайн-середовищі та сучасних умовах, в яких перебуває людство, – це процес, що здатний підвищити конкурентоспроможність бібліотеки, престиж бібліотечної професії та залучити додаткову увагу авдиторії. Також бібліотекам необхідно вдосконалювати та модернізувати свій образ, долучатися до сучасних тенденцій та популярних і модних онлайн-ресурсів та сервісів, гарантуючи, тим самим, своїм користувачам гідну якість пропонованих послуг і забезпечуючи сталу підтримку стосунків із ними. Актуальні тенденції залучення авдиторій до бібліотек змінюються разом із технологіями (Zoom, інструменти Google, соціальні мережі, месенджери), медіа-форматів (подкасти) тощо.
Ключові слова: репутація бібліотеки, онлайн-репутація бібліотеки, діджиталізація бібліотек у пандемію.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Микола Маранчак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.