ОНЛАЙН-РЕПУТАЦІЯ БІБЛІОТЕКИ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ COVID-19

Автор(и)

  • Микола Маранчак

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2021.244717

Анотація

Мета роботи. Репрезентувати інноваційні засоби та підходи у взаємодії бібліотек із читачами під час локдаунів, що, своєю чергою, позитивно відображається на їхній репутації. Методологія дослідження. Застосування таких загальнонаукових методів, як аналізу і синтезу, узагальнення і абстрагування, опису та порівняння уможливило виявлення актуальних інструментів взаємодії бібліотек із читачами під час локдаунів. Основними підходами наукового пізнання задля реалізації поставленої мети були описовий, системний і моделювання. Наукова новизна роботи полягає в тому, що на основі емпіричного методу включеного спостереження, п’ятирічного досвіду практичної діяльності автора зі здійснення онлайн-маркетингу профільної організації, за допомогою фахових матеріалів, офіційних блогів та, власне, безпосередньо ресурсів бібліотек обґрунтовано доцільність продовження активної взаємодії з користувачами навіть під час локдаунів. Висновки. Формування репутації та підвищення престижу бібліотеки в онлайн-середовищі та сучасних умовах, в яких перебуває людство, – це процес, що здатний підвищити конкурентоспроможність бібліотеки, престиж бібліотечної професії та залучити додаткову увагу авдиторії. Також бібліотекам необхідно вдосконалювати та модернізувати свій образ, долучатися до сучасних тенденцій та популярних і модних онлайн-ресурсів та сервісів, гарантуючи, тим самим, своїм користувачам гідну якість пропонованих послуг і забезпечуючи сталу підтримку стосунків із ними. Актуальні тенденції залучення авдиторій до бібліотек змінюються разом із технологіями (Zoom, інструменти Google, соціальні мережі, месенджери), медіа-форматів (подкасти) тощо.

Ключові слова: репутація бібліотеки, онлайн-репутація бібліотеки, діджиталізація бібліотек у пандемію.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-10

Номер

Розділ

Статті