Особливості використання технологій Web 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО.

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.1.2022.257262

Анотація

Мета дослідження. Визначити особливості використання технологій Web 2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій закладу вищої освіти. Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукових та спеціальних методів пізнання, зокрема
аналізу, синтезу, логічного методу, моніторингу та методу візуалізації результатів дослідження. Наукова новизна. Розглянуто технології Web 2.0 як сучасний інструмент налагодження соціальної взаємодії між учасниками освітнього процесу. Визначені особливості використання технологій Web
2.0 як основного інструменту іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО. Висновки. Визначено перспективи використання технологій Web 2.0 як основного інструмента іміджевих соціокомунікаційних технологій ЗВО: наявність власної сторінки в енциклопедії «Вікіпедія», яка
призначена популяризувати ЗВО та інформувати цільову аудиторію різних країн світу (подання тексту статей різними мовами); видавання сайту ЗВО за пошуковим запитом у топових пошукових системах, що забезпечує авторитетність серед потенційних споживачів освітніх послуг,
рекламування та просування освітніх послуг, а також встановлення інформаційно-комунікаційних відносин із представниками цільової аудиторії; корпоративний портал з внутрішніми системами комунікаційного зв’язку як можливість формування ефективного внутрішнього іміджу ЗВО за
рахунок реалізації інформаційної відкритості та забезпечення ефективної комунікації між учасниками освітнього процесу; інтерактивне дистанційне навчання з використанням електронної бібліотеки та хмарних сервісів для викладачів і студентів як інтернет-майданчик для задоволення інформаційних потреб науковців та освітян на якісно новому рівні, а також можливість надання освітніх послуг студентам з обмеженими можливостями; інформаційні ресурси соціальних мереж та сервіс відеохостингу «YouTube» як інструмент, котрий завдяки своїй поширеності й популярності може впливати на свідомість значної кількості населення, формувати та підтримувати в них ефективний, стійкий та конкурентоспроможний образ закладу. Вибір представлених СКТ Web 2.0 обумовлюється можливістю формування ефективного іміджу ЗВО з
урахуванням інформаційних потреб цільової аудиторії.
Ключові слова: імідж, заклад вищої освіти, технології Web 2.0.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-23

Номер

Розділ

Статті