Використання інтернет-ресурсів для формування позитивного іміджу сучасного закладу вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2023.290995Анотація
Метою статті є дослідження особливостей використання інтернет-ресурсів для формування позитивного іміджу сучасного закладу вищої освіти. Методологія дослідження. Для досягнення поставленої мети використано такі методи: аналіз, синтез, узагальнення теоретичних даних із проблеми дослідження, систематизація, а також контент-аналіз. Наукова новизна полягає в розширенні знань щодо використання інтернет-ресурсів, зокрема вебсайту і соціальних мереж, ЗВО України для створення позитивного іміджу. Сформульовано практичні рекомендації з удосконалення цього процесу на основі власного досвіду та проведеного дослідження. Висновки. Встановлено, що на сьогодні найбільш актуальною та ефективною складовою формування позитивного іміджу освітньої установи є представлення її діяльності в мережі «Інтернет». Зазначено, що вебсайти й соцмережі є найбільш перспективними засобами, які дають широкі можливості ЗВО розповісти про себе та популяризувати інформацію щодо своєї діяльності у віртуальному просторі. Відзначено, що в останні роки вебсайти ЗВО поступаються місцем соцмережам, які активно використовує їх цільова аудиторія. Вказано, що значна частина інформації, яку раніше розміщували лише на офіційних вебсайтах, дублюється в соцмережах ЗВО. Встановлено, що на своїх сторінках у соцмережах ЗО розміщують актуальні новини, оголошення, фото й відео з різноманітних заходів, подій тощо. Зроблено висновок, що ЗВО повинні докладати значних зусиль для формування позитивного іміджу, оскільки конкуренція на ринку освітніх послуг щороку зростає. Зокрема, необхідно приділяти посилену увагу використанню різноманітних інтернет-ресурсів, серед яких найбільш ефективними на сьогодні є вебсайт і соцмережі.
Ключові слова: позитивний імідж, імідж ЗВО, вебсайт, соціальна мережа, інтернет-ресурс.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Ярослава Савчук , Леся Герасимюк , Людмила Тарасюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.