Використання інтернет-ресурсів для формування позитивного іміджу сучасного закладу вищої освіти

Автор(и)

  • Ярослава Савчук
  • Леся Герасимюк
  • Людмила Тарасюк

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2023.290995

Анотація

Метою статті є дослідження особливостей використання інтернет-ресурсів для формування позитивного іміджу сучасного закладу вищої освіти. Методологія дослідження. Для досягнення поставленої мети використано такі методи: аналіз, синтез, узагальнення теоретичних даних із проблеми дослідження, систематизація, а також контент-аналіз. Наукова новизна полягає в розширенні знань щодо використання інтернет-ресурсів, зокрема вебсайту і соціальних мереж, ЗВО України для створення позитивного іміджу. Сформульовано практичні рекомендації з удосконалення цього процесу на основі власного досвіду та проведеного дослідження. Висновки. Встановлено, що на сьогодні найбільш актуальною та ефективною складовою формування позитивного іміджу освітньої установи є представлення її діяльності в мережі «Інтернет». Зазначено, що вебсайти й соцмережі є найбільш перспективними засобами, які дають широкі можливості ЗВО розповісти про себе та популяризувати інформацію щодо своєї діяльності у віртуальному просторі. Відзначено, що в останні роки вебсайти ЗВО поступаються місцем соцмережам, які активно використовує їх цільова аудиторія. Вказано, що значна частина інформації, яку раніше розміщували лише на офіційних вебсайтах, дублюється в соцмережах ЗВО. Встановлено, що на своїх сторінках у соцмережах ЗО розміщують актуальні новини, оголошення, фото й відео з різноманітних заходів, подій тощо. Зроблено висновок, що ЗВО повинні докладати значних зусиль для формування позитивного іміджу, оскільки конкуренція на ринку освітніх послуг щороку зростає. Зокрема, необхідно приділяти посилену увагу використанню різноманітних інтернет-ресурсів, серед яких найбільш ефективними на сьогодні є вебсайт і  соцмережі.

Ключові слова: позитивний імідж, імідж ЗВО, вебсайт, соціальна мережа, інтернет-ресурс.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-15

Номер

Розділ

Статті