Проблеми та переваги дистанційного навчання в мистецьких закладах вищої освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2022.267003

Анотація

Мета роботи – висвітлити особливості організації процесу навчання в дистанційному форматі, обґрунтувати необхідність дистанційного навчання в нинішній період часу, вказати слабкі та сильні сторони дистанційної форми здобуття освіти. Методологія дослідження полягає в застосуванні теоретично-емпіричних методів, а саме аналізу та синтезу наукових праць авторів з дослідження окресленої проблеми, методу візуалізації результатів дослідження, оглядово-аналітичного, опису та порівняння, що дало змогу виявити значення та роль дистанційної форми навчання в науково-дослідній роботі. Наукова новизна роботи полягає в розширенні знань щодо застосування дистанційної форми навчання в мистецьких ЗВО, акцентуванні на її особливостях та перспективах впровадження. Здійснено комплексний порівняльний аналіз дистанційної форми навчання в мистецьких закладах вищої освіти. Встановлено, що розглянуту форму дистанційного навчання регламентують нормативні документи з доступом до публічної інформації. Визначено основні завдання, які можливо вирішити за допомогою дистанційного формату. Висновки. Обґрунтовано результативність використання дистанційної форми навчання в освітній галузі на прикладі ЗВО, зокрема Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Розглянуто переваги та недоліки дистанційної освіти. Окреслено організацію дистанційного (онлайн) навчання в  мистецьких закладах вищої освіти. Акцентовано на основних чинниках, які потрібно враховувати для досягнення високого професійного рівня в навчальному процесі. Висвітлено перелік нормативно-правової та законодавчої бази України, що регулює та забезпечує порядок організації освітнього процесу в дистанційному форматі.

Ключові слова: дистанційна форма навчання, недоліки дистанційного навчання, якість освіти, технології дистанційного навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-16

Номер

Розділ

Статті