ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЖАНРУ ТЕЛЕВІЗІЙНОГО ІНТЕРВ’Ю В СУЧАСНОМУ МЕДІАПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Вікторія Галудзіна-Горобець

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2021.238788

Анотація

Мета роботи. Дослідження передбачає вивчення трансформаційних процесів жанру телевізійного інтерв’ю в сучасному медіапросторі, зокрема, «міграції» інтерв’ю з телебачення на Youtube. Методологія дослідження полягає в застосуванні таких загальнонаукових методів, як: синтез, аналіз, узагальнення, порівняння, які дали змогу дослідити особливості жанру телевізійного інтерв’ю в контексті соціальних комунікацій, а також трансформаційних процесів жанру. Наукова новизна роботи полягає в тому, що в статті з’ясовано місце та роль телевізійного інтерв’ю у масмедіа, окреслено трансформаційні процеси досліджуваного жанру, обґрунтовано «міграцію» жанру телевізійного інтерв’ю на онлайн платформу YouTube, також осмислено новий принцип використання жанру телевізійного інтерв’ю як частини авторських програм із використанням прийомів інфотейнменту. Висновки. Останнім часом у зв’язку зі стрімким зростанням популярності інтернету YouTube став найбільшим призначеним для користувача онлайн-сервісом для розміщення відеофайлів, за допомогою якого користувачі можуть ділитися відеоконтентом. Також завдяки YouTube можна створювати власний відеоконтент. YouTube дозволяє взаємодіяти з іншими користувачами за допомогою обміну текстовою інформацією через коментарі, бути в контакті з великою кількістю людей, яких цікавлять подібні проблеми. YouTube легко синхронізується із популярними соціальними мережами, сприяючи подальшому поширенню інформації. Усього цього сучасне телебачення позбавлене. Тому такі соціальні мережі, як YouTube, створюють нову соціальну динаміку та відіграють особливу ро

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-01