Культура eлeктронного видання
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.1.2022.257333Анотація
Мета роботи. Визначити сутність поняття «культура електронного видання» як складного інформаційного продукту спільної життєдіяльності автора та групи працівників, що зайняті його створенням та оформленням з урахуванням компетенцій, усталених правил та спроможностей впровадження новітніх інформаційних технологій, дослідити його елементи та складники. Методологія дослідження полягає у застосуванні інформаційного методу та методу сходження від абстрактного до конкретного. Наукова новизна роботи полягає в розширенні уявлень про культуру сучасного електронного видання як систему знань, умінь та спроможностей колективної взаємодії автора та співробітників видавництва над ним, їх інформаційної культури, з однієї сторони, та корпоративної культури організації з іншої. Висновки. Культуру електронного видання як продукт сукупної діяльності й головний об’єкт культурної творчості персоналу видавництва можна подати як складну, багатоаспектну структуру, що включає знання методик підготовки інформаційного продукту та можливостей інструментальних засобів, вміння створювати інтерактивні елементи видання, формувати зображення, обробляти аудіозаписи, створювати за необхідності анімаційні файли та відеоролики, логічно та якісно здійснювати технологічні операції, художньо оформлювати контент, захищати його, оцінювати якість технологічного виконання видання. Поєднання основних елементів культури електронного видання мусить ґрунтуватися на принципах комплексності, диференційного підходу та безперервності й давати нове бачення і розуміння необхідності відповідної інформаційної культури колективу працівників, зайнятих створенням сучасного інформаційного продукту.
Ключові слова: електроннe видання, культура, переробка інформації, інтерактивий продукт, інформаційний пошук, інформаційні технології.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.