Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Szukaj
Szukaj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 25 (2015): Економіка харчової промисловості
Nr 25 (2015): Економіка харчової промисловості
Opublikowane:
2015-03-02
Наукові проблеми трансформації економічних систем і становлення ринкової економіки
НАУКОВА ТА РЕФОРМАТОРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛИ ФІЗІОКРАТІВ ЯК ПРИКЛАД ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ СУЧАСНИХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ПРОБЛЕМ УКРАЇНИ
П. П. Несененко
PDF (Українська)
Сучасні проблеми економіки підприємств
АНАЛІЗ ШЛЯХІВ І РЕЗЕРВІВ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
І. С. Кайтанський, В. А. Самофатова, В. В. Олійник
PDF (Українська)
ШЛЯХИ ТА НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
М. В. Шаркo, К. Г. Васильченко
PDF (Українська)
Теоретичні та практичні аспекти менеджменту
ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДІЙНОСТІ ПЕРСОНАЛУ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ
О. О. Євтушевська
PDF (Українська)
ДОСЛІДЖЕННЯ ШЛЯХІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ХЛІБОПЕКАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА
В. С. Мартиновський, Т. В. Філімончук
PDF (Українська)
ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
І. О. Седікова, С. В. Селіхов
PDF (Українська)
Інноваційно-інвестиційні проблеми
ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМСТВ КОНСЕРВНОЇ ГАЛУЗІ
Л. Б. Скляр, В. С. Іванченков
PDF (Українська)
ВПЛИВ ДЕРЖАВИ НА ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
О. В. Тарасова
PDF (Українська)
ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРІОРИТЕТНОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
О. Г. Янковий, Н. В. Мельник, В. О. Янковий
PDF (Українська)
Формування та розвиток ринку продуктів харчування
ПРОДОВОЛЬЧА БЕЗПЕКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ НА РІВНІ РЕГІОНІВ
Є. О. Григорьєв
PDF (Українська)
ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ПЕРЕВАГ ДО ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
М. Р. Мардар
PDF (Українська)
УМОВИ ЕКСПОРТУ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ УКРАЇНИ В НОВИХ РЕАЛІЯХ
І. О. Седікова
PDF (Українська)
Opracowane przez
Otwarty system dla Czasopism
Język / Language
Русский
English
Українська
Język Polski
Deutsch
Français (Canada)
Magyar
Español (España)
Italiano
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy