Шляхи підвищення фізичної активності і підготовленості школярів середніх класів
Ключові слова:
функціональний стан сенсорних систем, школяри середніх класів, спеціально спрямовані вправи,Анотація
У статті представлена методика застосування вправ, спрямованих на підвищення функціонального стану сенсорних систем школярів.Посилання
Борисова Ю. Особливості фізичного стану дітей шкільного віку. Спортивний вісник Придніпров’я. № 1. 2009. С. 41–44.
Возний С. С. Здоров’я учнів та перспективи його корекції засобами фізичної культури. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. Збірник наукових праць. Вип. 12. Т. 1. Вінниця: 2011. С. 330–332.
Добринський В. С. Рейтингова оцінка фізичної підготовленості підлітків як засіб підвищення мотивації до систематичних занять фізичною культурою: автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. наук фіз. вих. і спорту: спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення». Луцьк, 2000. 21 с.
Ермолаев Ю. А. Возрастная физиология. Учебное пособие для студентов. М.: Спорт Академ Пресс, 2001. 444 с.
Коломоєць Г. Розвиток рухових якостей та зміцнення здоров’я школярів засобами футболу. Теорія та методика фізичного виховання. № 11. 2007. С. 30–32.
Костюк П. М., Лапковський Е. Й. Оцінка стану здоров’я школярів України та факторів, що на нього впливають. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. Збірник наукових праць. Вип. 12. Т. 1. Вінниця: 2011. С. 202–206.
Кузьменко И. А. Развитие координационных способностей в спортивных играх. Проблемы и перспективы развития спортивных игр и единоборств в высших учебных заведениях. Сборник статей VIII международной научной конференции. Белгород-Харьков-Красноярск: ХГАДИ, 2012. С. 116–118.
Марченко С. І. Умови ефективного розвитку рухових здібностей у школярів молодших класів засобами рухливих ігор: автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. наук з фіз. вих. і спорту: спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» С. І. Марченко. Харків, 2008 – 23 с.
Масляк І. П. Динаміка рівня фізичної підготовленості молодших школярів під впливом спеціальних вправ, спрямованих на поліпшення функціонального стану аналізаторів. Теорія і методика фізичного виховання і спорту. НУФВСУ, 2008. С. 47-51.
Ротерс Т. Т. Уроки аеробіки в школі як складова взаємодії естетичного та фізичного виховання. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. №15. Луганськ: 2010. С. 128-132.
Сапунов В. Н. Гимнастика и акробатика нужны в школе. Физическая культура в школе. № 1. 2007. С. 53–57.
Скалій Т. В. Педагогічний контроль розвитку координаційних здібностей дітей і підлітків: автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. наук з фіз. вих. і спорту: спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення». Т. В. Скалій. Харків, 2006. 22 с.
Чуева И. А. Физическое воспитание младших школьников средствами настольного тенниса в условиях трех уроков физкультуры в общеобразовательной школе. Физическая культура: воспитание, образование, тренировка. № 2. 2006. С. 42–44.
Шестерова Л. Е. К вопросу об изменении содержания уроков физической культуры в общеобразовательной школе. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. № 23. Харків, 2002. С. 79-84.
Шестерова Л. Є. Шляхи вдосконалення змісту уроків фізичної культури в загальноосвітній школі. Теорія та методика фізичного виховання. №2. 2003. С. 18–20.
Bala T. M. Change in the level of strength and endurance development of 5-6 grades pupils under cheerleading exercises influence. Slobozhans'kij naukovo-sportivnij visnik. № 3(47). Kharkіv: HDAFK, 2015. S. 14–18. – dx.doi.org/10.15391/snsv.2015-3.003.