Use of Auxiliary Physical Education Tools in the Daily Lives of University Students

Authors

  • V. O. Zhuk Kharkiv State Academy of Physical Culture, Ukraine image/svg+xml https://orcid.org/0000-0003-2373-582X
  • A.Yu. Tulinov Харківський коледж Національного фармацевтичного Університету, Ukraine

Keywords:

самооздоровлення, фізичне виховання, засоби, студентки,

Abstract

The article presents the results of a survey conducted among students of higher education institutions with Level II accreditation, focusing on the use of auxiliary physical education tools in daily life for self-improvement and health maintenance.

References

Ажиппо, О. Ю., Мамешина, М. А., & Масляк, І. П. (2016). Оцінка фізичного здоров’я школярів середніх класів. Фізична культура, спорт та здоров'я, 3–6.

Азаренков, В. М., & Азаренков, А. В. (2017). Рівень здоров’я учнівської та студентської молоді Сумщини та проблема його збереження. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 12–18.

Бала, Т. М. (2013). Комплексна оцінка впливу вправ чирлідингу на фізичне здоров'я та рухову підготовленість школярів середніх класів.

Гуртова, Т. В., & Безгребельна, О. П. (2017). Основи здорового способу життя у фізкультурній освіті студентів ВНЗ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 57–62.

Жук, В. О. (2016). Інноваційні технології у сфері фізичного виховання студентської молоді. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 62–69.

Коломійцева, О. Е., & Жук, В. О. (2017). Каланетика у фізичному вихованні студенток вишу. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 63–71.

Мамешина, М. А., & Гузієватий, Д. В. (2016). Фізичне здоров’я студентів ВНЗ I–II рівня акредитації. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 100–108.

Мамешина, М. А., & Масляк, І. П. (2017). Рівень фізичного здоров’я учнів 7–8-х класів під впливом багаторівневої системи фізичних вправ диференційованого навчання. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 312–322.

Мамешина, М. А., Масляк, І. П., & Жук, В. О. (2015). Стан та проблеми фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах. Слобожанський науково-спортивний вісник, (3), 52–57.

Павленко, І. О. (2016). Фізичний стан як показник здоров’я студентів вищих навчальних закладів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 135–139.

Синиця, Т. О. (2017). Особливості формування здоров’я жінок у системі фізичного виховання засобами оздоровчої аеробіки. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 144–148.

Синиця, Т. О. (2016). Характеристика функціонального стану жінок першого зрілого віку під впливом фізичних навантажень. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 167–173.

Слабінська, К. А., & Мамешина, М. А. (2017). Рівень фізичного здоров'я дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 149–159.

Хрипач, А. Г., & Світлик, В. В. (2016). Наукові засади здорового способу життя у фізкультурній освіті студентів ВНЗ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 200–205.

Mameshina, M., Maslyak, I., & Zhuk, V. (2015). State and problems of physical education in regional general education educational institutions. Slobozhanskyi herald of science and sport, 3(47), 39–43.

Masliak, I., Mameshina, M., & Jagiello, M. (2018). Functional state of cardiovascular system of 10–16-year old teenagers under the influence of cheerleading classes. Journal of Physical Education and Sport (JPES), 18(Supplement issue 1), Art 63, 452–458. https://doi.org/10.7752/jpes.2018.s163

Published

2018-05-22

How to Cite

Zhuk, V. O., & Tulinov, A. (2018). Use of Auxiliary Physical Education Tools in the Daily Lives of University Students. Aktualʹnì Problemi fìzičnogo Vihovannâ rìznih Verstv Naselennâ, 103–108. Retrieved from https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/167126

Issue

Section

Статті