Use of Auxiliary Physical Education Tools in the Daily Lives of University Students
Keywords:
самооздоровлення, фізичне виховання, засоби, студентки,Abstract
The article presents the results of a survey conducted among students of higher education institutions with Level II accreditation, focusing on the use of auxiliary physical education tools in daily life for self-improvement and health maintenance.
References
Ажиппо, О. Ю., Мамешина, М. А., & Масляк, І. П. (2016). Оцінка фізичного здоров’я школярів середніх класів. Фізична культура, спорт та здоров'я, 3–6.
Азаренков, В. М., & Азаренков, А. В. (2017). Рівень здоров’я учнівської та студентської молоді Сумщини та проблема його збереження. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 12–18.
Бала, Т. М. (2013). Комплексна оцінка впливу вправ чирлідингу на фізичне здоров'я та рухову підготовленість школярів середніх класів.
Гуртова, Т. В., & Безгребельна, О. П. (2017). Основи здорового способу життя у фізкультурній освіті студентів ВНЗ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 57–62.
Жук, В. О. (2016). Інноваційні технології у сфері фізичного виховання студентської молоді. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 62–69.
Коломійцева, О. Е., & Жук, В. О. (2017). Каланетика у фізичному вихованні студенток вишу. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 63–71.
Мамешина, М. А., & Гузієватий, Д. В. (2016). Фізичне здоров’я студентів ВНЗ I–II рівня акредитації. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 100–108.
Мамешина, М. А., & Масляк, І. П. (2017). Рівень фізичного здоров’я учнів 7–8-х класів під впливом багаторівневої системи фізичних вправ диференційованого навчання. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 312–322.
Мамешина, М. А., Масляк, І. П., & Жук, В. О. (2015). Стан та проблеми фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах. Слобожанський науково-спортивний вісник, (3), 52–57.
Павленко, І. О. (2016). Фізичний стан як показник здоров’я студентів вищих навчальних закладів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 135–139.
Синиця, Т. О. (2017). Особливості формування здоров’я жінок у системі фізичного виховання засобами оздоровчої аеробіки. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 144–148.
Синиця, Т. О. (2016). Характеристика функціонального стану жінок першого зрілого віку під впливом фізичних навантажень. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 167–173.
Слабінська, К. А., & Мамешина, М. А. (2017). Рівень фізичного здоров'я дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 149–159.
Хрипач, А. Г., & Світлик, В. В. (2016). Наукові засади здорового способу життя у фізкультурній освіті студентів ВНЗ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 200–205.
Mameshina, M., Maslyak, I., & Zhuk, V. (2015). State and problems of physical education in regional general education educational institutions. Slobozhanskyi herald of science and sport, 3(47), 39–43.
Masliak, I., Mameshina, M., & Jagiello, M. (2018). Functional state of cardiovascular system of 10–16-year old teenagers under the influence of cheerleading classes. Journal of Physical Education and Sport (JPES), 18(Supplement issue 1), Art 63, 452–458. https://doi.org/10.7752/jpes.2018.s163
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.