РІВЕНЬ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА ШВИДКІСНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ
Ключові слова:
фізичний розвиток, швидкісні здібності, школярі 14–15 років,Анотація
У статті представлені окремі показники фізичного розвитку та швидкісних здібностей школярів 14–15 років. Визначено їх рівень та проведено порівняльний аналіз отриманих даних у віковому та статевому аспектах.Посилання
Денисенко И. А. Эффективность использования средств спортивно-оздоровительного туризма в повышении физической подготовленности девушек 18–19 лет. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2013. № 3. С. 24–31.
Криворучко Н. В., Сєдова О. О., Чалий В. Ю. Ставлення учнів старших класів до уроків фізичної культури. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Харків, 22 травня 2017 р.) [Електронний ресурс]. – Харків: ХДАФК, 2017. С. 91–98. Режим доступу: http://hdafk.kharkov.ua/ua/ materiali-internet-konferentsiji-2016
Криворучко Н. В., Масляк І. П. Шляхи підвищення фізичного розвитку та фізичної підготовленості молодого покоління. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. 2016. Серія № 15. Випуск 11 (81)16. С. 56–60.
Круцевич Т., Безверхняя Г. Формирование мотивации к занятиям физической культурой и спортом в школьном возрасте. IV Международный конгресс. Олимпийский спорт и спорт для всех: проблемы здоровья, рекреации, спортивной медицины и реабилитации (16–19 мая 2000 г.). Киев: Олимпийская литература, 2000. 385 с.
Круцевич Т. Ю., Воробйов М. І., Безверхня Г. В. Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків, молоді: [навчальний посібник]. Київ: Олімпійська література, 2011. 236 с.
Кузнецов В. Н., Купряшкина С. И. Осмотр физической подготовленности учащейся молодежи. Физическая культура в школе. 2010. № 4. С. 32−47.
Романенко А. В. Диагностика двигательних способностей. Учебное пособие. Донецк: Дон НУ, 2005. 290 с.
Сергиенко Л. П. Определение развития силових и анаэробных способностей в прыжковых тестах: классификация, методология измерений нормативы оценки прыжков вверх с места. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2015. № 5 (49). С. 105−115.
Стандарти для оцінок фізичного розвитку школярів (випуск 3). Під заг. редакцією академіка АМНУ, д.м.н., проф. Сердюка А. М. Київ: «Казка», 2010. 60. ISBN 978-617-5450-30-7.
Толчєва Г. В. Поліпшення характеристик гнучкості та координаційних здібностей студенток університетів у процесі занять хатха-йогою протягом навчального року. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2015. № 1. С. 129–133.
Maslyak I. P., Krivoruchko N. V. Physical development of students of teacher training college as a result of exercises of cheerleading. Physical education of students. 2016. №1. С. 55–63.
Masliak I., Bala T., Krivoruchko N., Shesterova L., Kuzmenko I. A., Kulyk N., Stasyuk R., Zhuk V. Functional state of cardiovascular system of 10–16-year old teenagers under the influence of cheerleading classes. Journal of Physical Education and Sport (JPES). 2018. 18 Supplement issue 1. Art 63. P. 452-458.
Masliak Irina, Bala Tetiana, Krivoruchko Natalia, Shesterova Ludmula, Kuzmenko Irina, Kulyk Nina, Stasyuk Roman, Zhuk Vyacheslav. Functional state of cardiovascular system of 10–16-year old teenagers under the influence of cheerleading classes. Journal of Physical Education and Sport (JPES). 2018. Vol. 18 (1). рр. 452–458. DOI:10.7752/jpes.2018.s163
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.