Рівень розвитку витривалості у студентів ХНЕУ імені Семена Кузнеця
Анотація
Анотація. Визначено та проаналізовано сучасні підходи, щодо розвитку витривалості у студентів. Зафіксовано, що існує неоднозначність розуміння та трактування витривалості. Встановлено, що до високого рівня розвитку витривалості належать 5,44% студентів, до достатнього – 21,83%, до середнього – 63,57%, а до низького – 9,15%. Виявлено достовірні відмінності в розвитку витривалості за гендерною ознакою на високому та низькому рівнях.
Ключові слова: витривалість, педагогічне тестування, студенти, фізична якість.
Список використаної літератури
Алиев М. Н., Гаджимурадова Р. Т. Воспитание общей выносливости младших школьников. Известия Волгоградского государственного педагогического университета. 2010. №9. С. 90-95.
Агапов К. М. и др. Особенности показателей развития общей выносливости футболистов высокой квалификации. Ученые записки университета им. ПФ Лесгафта. 2018. №1. С. 9-14.
Бароненко В. А., Рапопорт Л. А. Здоровье и физическая культура студента. М.: Альфа-м., 2003. 417 с.
Богатырев В. С. Исследование функциональных резервов организма методом биотелеметрии. Вятский медицинский вестник. 2003. №4. С. 54-58.
Гелецкий В. М. Теория физической культуры и спорта. Учебное пособие. Сиб. федер. ун-т. Красноярск: ИПК СФУ, 2008. 342 с.
Годик М. А. Спортивная метрология. Учебник для институтов физ. культ. М.: Физкультура и спорт, 1988. 192 с.
Евсеев Ю. И. Физическая культура [Текст]. Изд. 7-е, доп. и испр. Ростов н/Д: Феникс, 2011. 444 с.
Кашмина Е. О. Динамика показателей общей выносливости на основании теста купера у студентов, занимающихся плаванием. Тульский государственный университет. 2018. С. 68.
Козлов И. С. Методика развития общей выносливости у студенток нефизкультурных вузов. Ученые записки университета им. П. Ф. Лесгафта. 2008. №9. С. 30-33.
Курамшин Ю. Ф. Теория и методика физической культуры. 2007. 464 с.
Немытов А. А. Развитие общей выносливости у курсантов академии федеральной службы охраны на выпускных курсах. Ученые записки университета им. П. Ф. Лесгафта. 2007. №6. С. 70-73.
Панкратович Т. М. и др. Практико-ориентированные аспекты воспитания общей выносливости у студентов на занятиях физической культурой различной видовой направленности. Вестник Оренбургского государственного университета. 2016. №7. С. 28-35.
Путинцев Н. Ю., Киршина Е. Д. Средства повышения общей и специальной выносливости студентов, занимающихся вольной борьбой. Педагогика, психология и медико-биологические проблемы физического воспитания и спорта. 2008. №6. С. 210-213.
Радовицкая Е. В. Повышение аэробных возможностей студентов, занимающихся на отделении плавания. Ученые записки университета им. П. Ф. Лесгафта. 2010. №7. С. 67-70.
Холодов Ж. К., Кузнецов В. С. Теория и методика физического воспитания и спорта: учеб. пособие для студ. высш. учеб. Заведений. М.: Академия. 2000. Т. 480. С. 20-22.
Холодова Г. Б., Михеева Т. М. Оздоровительный бег как средство повышения работоспособности студента. Вестник Оренбургского государственного университета. 2013. №12. С. 83-87.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.